آغاز مرحله شهرستانی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در بیجار
کد خبر: 4152173
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

آغاز مرحله شهرستانی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در بیجار

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از آغاز مرحله شهرستانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن امروز، 12 تیرماه در بیجار خبر داد.

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: مرحله شهرستانی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن استان کردستان با برگزاری این دوره از مسابقات در بیجار آغاز شد.

وی با اشاره به برگزاری بخش بانوان مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات قرآنی اوقاف در بیجار افزود: بانوان فعال قرآنی شهرستان‌های بیجار و دیواندره امروز، 12 تیر با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کردستان بیان کرد: 205 نفر از قرآنیان دو شهرستان بیجار و دیواندره در چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف شرکت کردند که 186 نفر از شرکت‌کنندگان در شهرستان بیجار بودند.

وی افزود: از این تعداد شرکت‌کننده 133 نفر زن و 72 نفر مرد هستند که 55 نفر از شرکت‌کنندگان در بخش آوایی امروز در شهرستان بیجار با هم به رقابت خواهند پرداخت.

همتی تعداد شرکت‌کنندگان بخش معارفی این دوره از رقابت‌های قرآنی حوزه بیجار را 150 نفر اعلام کرد و یادآور شد: مسابقات بخش معارفی 12 مردادماه همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
captcha