انقلاب اسلامی موتور پیشران کشور است
کد خبر: 4151378
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
امام جمعه میامی:

انقلاب اسلامی موتور پیشران کشور است

حجت‌الاسلام محمد عزیزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موتور پیشران کشور است، گفت: هزاران طرح زیرساختی در حوزه‌های صنعت و معدن، 10 برابر شدن واحدهای صنعتی، 10 برابر شدن صنایع از نظر کیفی، تغییر صنعت مونتاژ به فناوری سازنده و بومی از برکات انقلاب است.

حجت الاسلام محمد عزیزی امام جمعه میامی

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمد عزیزی، امام جمعه میامی، امروز، 9 تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب اسلامی با خانواده شهدا گفت: به گفته ایشان شهدا قهرمانان تاریخ کشورمان هستند و الگوی ما محسوب می‌شوند که جوانان باید این موضوع را بدانند.

وی افزود: انقلاب اسلامی موتور پیشران کشور است که در این راستا هزاران طرح زیرساختی در حوزه‌های صنعت، معدن، 10 برابر شدن واحدهای صنعتی، 10 برابر شدن صنایع از نظر کیفی، تغییر صنعت مونتاژ به فناوری سازنده و بومی از برکات انقلاب است.

حجت‌الاسلام عزیزی با بیان اینکه خواسته به حق مردم شهرستان در رابطه با معادن، بهره‌گیری از آنهاست، متذکر شد: با وجود این همه معادن کرومیت و مس مردم میامی نصیبی از آن نداشته‌اند، یادآور شد: وقتی بررسی می‌کنیم درمی‌یابیم که برخی معادن به نام روستا است، اما وقتی وارد روستا می‌شویم شاهد هستیم خاک روستا برده می‌شود و روستا آب شرب هم ندارد.

وی با بیان اینکه از صمت شهرستان میامی می‌خواهیم به این موضوع و مطالبه مردمی ورود کند، افزود: دو درصد از درآمد معادن در خزانه دولت می‌رود تا برای مردم منطقه خرج شود تا مردم از صنعت و معدن بهره‌مند شوند.

امام جمعه میامی یادآور شد: اگر مسئولان این درآمدها را گرفته‌اند باید آن را به میان مردم بیاورند تا در فضای عمرانی و فرهنگی هزینه شود.

انتهای پیام
captcha