فرهنگ‌سازی ازدواج آسان ماحصل برنامه‌های هفته ازدواج است
کد خبر: 4149866
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان‌وبلوچستان:

فرهنگ‌سازی ازدواج آسان ماحصل برنامه‌های هفته ازدواج است

عباس شیبک گفت: برنامه‌های هفته ازدواج به لحاظ کمی شامل همه جوانان و به لحاظ کیفی باید محتوایی، اثر بخشی و شوق آفرین داشته باشد تا زمینه رشد و تعالی جوانان را نیز فراهم کند، زیرا الگوی این برنامه‌ها، از سیره و زندگی معصومین به‌ویژه ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و فرهنگ‌سازی ازدواج آگاهانه، آسان به هنگام و پایدار در جامعه است.

ازدواجبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان، عباس شیبک، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان سیستان‌وبلوچستان امروز، سوم تیرماه، در نشست با خبرنگاران که با محوریت هفته ازدواج برگزار شد، گفت: توسعه ورزش همگانی در دستگاه‌های استان با هدف بالا بردن سطح نشاط و سلامتی کارکنان بسیار با اهمیت است و از آنجا که منابع انسانی سرمایه‌های اصلی سازمان است در نظر داریم با برنامه‌ریزی و برگزاری فعالیت‌های ورزشی و ارائه بهترین خدمات، رضایت‌مندی همکاران را جلب کنیم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان از سرقت لوازم در دهکده المپیک زاهدان خبر داد و گفت: طی ۲ ماه اخیر بیش از سه میلیارد تومان سرقت از دهکده المپیک زاهدان گزارش شده که قرار است برای جلوگیری از این سرقت‌ها چهار دستگاه موتور سیکلت به‌منظور گشت‌زنی خریداری کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بکر این استان است که باید به خوبی منعکس شود، رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی جوانان و گروه‌های سنی بانوان به میزبانی زاهدان آغاز شد که این دوره از رقابت‌ها تا چهارم تیرماه در سالن شهید فهمیده زاهدان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: ووشو به‌عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های سیستان‌وبلوچستان بیش‌ از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش‌ از یک‌هزار و ۱۵۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان سیستان‌وبلوچستان گفت: برنامه‌های هفته ازدواج به لحاظ کمی شامل همه جوانان و به لحاظ کیفی باید محتوایی، اثربخشی و شوق آفرین داشته باشد تا زمینه رشد و تعالی جوانان را نیز فراهم کند، زیرا الگوی این برنامه‌ها، از سیره و زندگی معصومین به‌ویژه ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و فرهنگ‌سازی ازدواج آگاهانه، آسان، به هنگام و پایدار در جامعه است.

انتهای پیام
captcha