کاهش دغدغه مددجویان کمیته امداد با تأمین بازار فروش محصولات
کد خبر: 4149858
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
معاون کمیته امداد کشور تأکید کرد؛

کاهش دغدغه مددجویان کمیته امداد با تأمین بازار فروش محصولات

مرتضی فیروزآبادی بر تأمین بازار فروش محصولات با همکاری شهرداری در راستای کاهش دغدغه مددجو و رسیدن به درآمد قابل قبول تأکید کرد.

نشست معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) با شهردار بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، مرتضی فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)، دوم تیرماه در دیدار با شهردار بیرجند که در شهرداری بیرجند برگزار شد با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان با ایجاد اشتغال مهم‌ترین اولویت این نهاد است، گفت: تأمین بازار فروش محصولات با هدف کاهش دغدغه مددجویانی که در این بخش ورود می‌کنند را به جد پیگیری می‌کنیم.

به گفته وی در حوزه بازار فروش در فضای مجازی اقداماتی انجام شده و با توجه به تمایل افراد به فروش فیزیکی در نمایشگاه‌ها و بازارچه‌ها باید این مسیر هموار شود و در صورت امکان مکان‌های بلااستفاده متعلق به شهرداری برای ایجاد کارگاه‌های تولیدی با تخفیفات ویژه در اختیار مددجویان قرار گیرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) بر تأمین بازار فروش محصولات با همکاری شهرداری در راستای کاهش دغدغه مددجو و رسیدن به درآمد قابل قبول تأکید کرد و گفت: امیداریم با تعامل بیش از پیش بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌‌های موجود در راستای کاهش دغدغه‌ها و توانمندسازی قشر ضعیف جامعه گام برداریم.

فیروزآبادی به اقدامات این نهاد در راستای واگذاری تاکسی با ارائه تسهیلات به مددجویان تحت حمایت در راستای اشتغال‌زایی اشاره کرد و افزود: این اقدام در توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل هم مؤثر خواهد بود.

محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار با قدردانی از تعامل شهرداری بیرجند با این نهاد گفت‌: در راستای توانمندسازی مددجویان امداد تفاهم‌نامه ارتقای همکاری کمیته امداد استان و شهرداری بیرجند امضا شد.

به گفته وی در این تفاهم‌نامه مواردی نظیر تسهیل در شرایط واگذاری فضاهای در اختیار شهرداری، مشارکت با امداد در راستای برپایی نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های دائمی و ترویج فرهنگ کار تعهد شده بود و امیدواریم روز به روز شاهد افزایش تعاملات این دو مجموعه باشیم.

مهدی بهترین، شهردار بیرجند نیز با بیان اینکه رویکرد مدیریت شهری توانمندسازی و کارآفرینی است، گفت: شهرداری آمادگی دارد در چارچوب قوانین و مقررات و با استفاده از توان و ظرفیت‌های موجود، با کمیته امداد در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به نیازمندان، تعامل و همکاری داشته باشد.

وی همچنین وجود ظرفیت‌های شهرداری را نیز ظرفیتی برای جذب و استفاده از توان خیران در زمینه کمک به محرومان دانست.

انتهای پیام
captcha