دوره‌های منظومه رشد تحولی برگزار می‌شود
کد خبر: 4149682
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

دوره‌های منظومه رشد تحولی برگزار می‌شود

دوره‌های منظومه رشد تحولی به همت کارگروه رشد مدرسه علوم انسانی برگزار می‌شود.

دوره‌های منظومه رشد تحولی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا؛ کارگروه رشد مدرسه علوم انسانی به منظور عمق‌بخشی به مبانی مطالعاتی رشد و شناخت موضوعات هر دوره رشد، منطبق با کتب بنیادی و مهارتی، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش مجازی می‌کند. در این دوره‌ها که ویژگی‌های طبیعی و فطری انسان بررسی می‌شود، سعی دارد با ایجاد معرفت و کاربرد در علاقه‌مندان و متخصصان، زمینه آشنایی با مبانی و استفاده از مهارت‌های تحولات انسان را فراهم کند.
 
در این دوره‌ها، کتب بنیادی و مهارتی منظومه رشد تحولی به صورت دقیق مطالعه می‌شود و مدت زمان هر دوره برای دو کتب بنیادی و مهارتی، سه ماه است و پس از انجام ارزیابی و تأیید استاد دوره، می‌توانند وارد دوره بعدی شوند.
 
برنامه دوره «منظومه رشد تحولی» مطالعه دو کتاب بنیادی و مهارتی با عناوین «ظهور ولایت و تأدیب نطق (پیش از تولد تا تکلم)» و «اصول مهارت‌های تربیت کودک با رویکرد طیب‌گزینی» است و از  ۱۵ تیر آغاز و ۳۱ شهریور به پایان می‌رسد و علاقه‌مندان تا دهم تیر فرصت دارد در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.
 
دوره اول با عنوان «رشد تفکر اجتماعی» بوده و شرط شرکت در دوره نیز علاقمندی و فعالیت در حوزه رشد تحولی و مباحث مرتبط با انسان در مراحل زندگی و اتمام تدبر قرآن به قرآن و شروع تدبر مکی (دوره تخصصی) است.
 
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به این پیوند http://quranetratschool.ir/?p=۳۱۰۴۲ مراجعه کنند.
 
فاطمه بختیاری
انتهای پیام
captcha