ارائه خدمات اجتماعی؛ رویکرد برجسته کنگره ۸ هزار شهید همدان
کد خبر: 4149633
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰

ارائه خدمات اجتماعی؛ رویکرد برجسته کنگره ۸ هزار شهید همدان

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: یکی از خصوصیات این کنگره برجسته شدن خدمات اجتماعی است، امیدوار هستیم در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های خوبی صورت بگیرد.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدانبه گزارش ایکنا از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی امروز اول تیر ماه در جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره ملی شهدای استان اظهار کرد: این کنگره یک ظرفیت عظیم فرهنگی را برای استان ایجاد می‌کند و هر چقدر برای این مسئله‌ سرمایه‌گذاری شود جای تامل دارد.

وی افزود: امروز جامعه نیازمند روحیه ایثار، جهاد و شهادت است، روحیه‌ای که در اوج سختی‌ها و کمبودها نا امید نمی‌شد یکی از خصوصیات این کنگره برجسته شدن خدمات اجتماعی است که جای تشکر دارد و تلاش برگزار کنندگان این کنگره مقدس است، امیدوار هستیم در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های خوبی صورت بگیرد.

شعبانی با بیان اینکه باید توجه به آموزش و پرورش بیشتر شود، گفت: اگر بشود یادواره یا تجمع ۸ هزار نفری دانش‌آموزان قبل از اجلاسیه شکل بگیرد خوب است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در استان شهدای زیادی از جمله روحانیون وجود دارد که لازم است به نقش روحانیت در دفاع مقدس پرداخته شود در صورت امکان یادواره‌ای مخصوص شهدای روحانیت با حضور آیت‌الله ‌نوری همدانی برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تامین بودجه کنگره افزود: از بودجه‌ای که در سند فرهنگی برای ایثار و شهادت در نظر گرفته شده می‌شود به این بخش اختصاص داد چرا که شهدا زنده بوده و واقعا در جامعه اثرگذار هستند و این نعمت عظیم الهی را باید قدر بدانیم و بتوانیم یک کنگره در شان شهدا را برگزار کنیم.

شعبانی با اشاره به اینکه در حاشیه اجلاسیه شهدا خدمات اجتماعی فراوانی ارائه می‌شود ادامه داد: از دیگر برنامه‌هایی که در این کنگره اهمیت دارد اجرای برنامه هنری فصل شیدایی است که می‌تواند تاثیرگذاری خوبی داشته باشد.

انتهای پیام
captcha