ارتقای تولیدات رسانه‌ای هیئت‌های مذهبی اصفهان با کارگاه انتقال تجربه «ره»
کد خبر: 4149341
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

ارتقای تولیدات رسانه‌ای هیئت‌های مذهبی اصفهان با کارگاه انتقال تجربه «ره»

کارگاه انتقال تجربه مهارت‌های رسانه‌ای «ره» از سوی فرهنگسرای تخصصی رسانه اصفهان ویژه مراکز فرهنگی و هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

رسانه و هیئتبهناز عابدی، مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه، وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از برگزاری کارگاه رایگان انتقال تجربه مهارت‌های رسانه‌ای با عنوان «ره» (رسانه، هیئت) خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه برای دومین سال پیاپی، از سوی فرهنگسرای تخصصی رسانه برگزار می‌شود و تلاش می‌کند به دست‌اندرکاران و فعالان مجموعه‌ها و مراکز فرهنگی و هیئت‌های مذهبی برای ارتقای سطح کیفی تولیدات رسانه‌ای‌شان کمک کند.

وی افزود: این نیاز و درخواست از جانب مجموعه‌های گوناگون وجود داشت و ضرورت آن به شکل ویژه احساس می‌شد، به همین دلیل از سال گذشته فرهنگسرای تخصصی رسانه تصمیم گرفت به این حوزه بپردازد و در محورهای کاربردی، دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های نیم‌روزه‌ای با حضور اساتید شاخص برگزار کند.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه ادامه داد: سال گذشته در سه حوزه گرافیک، صوت و تدوین دوره آموزشی برگزار شد و امسال با حضور اساتید شاخص، در سه حوزه گرافیک هیئت (تایپوگرافی)، فیلمبرداری و تدوین هیئت و عکاسی هیئت (دوربین و موبایل)، کارگاه انتقال تجربه برگزار می‌شود که در حوزه تایپوگرافی، احسان جعفرپیشه، در حوزه فیلمبرداری و تدوین، مجید نورمحمدبیگ (تدوینگر هیئت چیذر تهران) و در حوزه عکاسی هیئت، روح‌الله جوانی تجربیاتشان را انتقال می‌دهند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در این کارگاه قرار است تجربه‌ها منتقل شود، افراد شرکت‌کننده باید پیش‌زمینه‌ای در این حوزه‌ها داشته باشند. برای مثال، فردی که در حوزه گرافیک هیئت یا مجموعه فرهنگی‌ فعالیت می‌کند، کارهایی انجام داده است و با شرکت در کارگاه قصد دارد سطح کیفی تولیداتش را افزایش دهد. لذا، کارگاه انتقال تجربه برای چنین افرادی مناسب است و چون به‌صورت نیم‌روزه برگزار می‌شود، اساتید نکات مهم و درواقع، فوت کوزه‌گری را به شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهند.

عابدی تصریح کرد: افرادی که علاقه‌مند به شرکت در این کارگاه هستند، می‌توانند تا هفتم تیرماه به لینک b2n.ir/resanehheyat مراجعه و ثبت‌نام کنند. کارگاه در روزهای ۱۰ تا ۱۲ تیرماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

فاطمه کاظمینی

انتهای پیام
captcha