برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن ویژه کارکنان اوقاف کردستان
کد خبر: 4148806
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن ویژه کارکنان اوقاف کردستان

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان برای اولین بار در سطح استان کردستان خبر داد.

دوره آموزشی قرآن

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: اولین دوره آموزشی قرآن ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان همزمان با سراسر کشور در اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور نشر و گسترش معارف قرآنی و ارتقای سطح معلومات مذهبی و رشد معنویت بین کارکنان و خانواده‌های آنان، توسعه آموزش همگانی، ترویج فرهنگ دینی و قرآنی و توجه به موضوع آموزش برای کارکنان اوقاف و امور خیریه و خانواده‌های آنان در استان کردستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی کارکنان اوقاف و امور خیریه شاغل در ادارات، بقاع متبرکه و مساجد استان می‌توانند شرکت کنند، بیان کرد: ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، فصیح‌خوانی و حفظ قرآن کریم از رشته‌های آموزشی این دوره قرآنی است.

وی با اشاره به تعیین مشوق‌هایی برای برگزاری شرکت‌کنندگان این دوره‌های قرآنی افزود: گواهینامه پایان دوره برای شرکت‌کنندگان در این دوره‌های آموزشی صادر خواهد شد و نفرات برگزیده در آزمون جوایزی اعطا خواهد شد.

همتی یادآور شد: رشته حفظ این دوره‌های آموزشی قرآن 224 ساعت آموزشی، رشته حفظ 15 ساعت نظری و 15 ساعت عملی و فصیح‌خوانی 30 ساعت آموزشی بوده است.

انتهای پیام
captcha