لزوم ارائه حرکت‌های نو در فضای قرآنی از سوی فعالان این عرصه
کد خبر: 4147296
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

لزوم ارائه حرکت‌های نو در فضای قرآنی از سوی فعالان این عرصه

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: فعالان عرصه قرآن باید حرکت‌های نو و جدیدی در این فضا به منظور تاثیرگذاری هر چه بیشتر بر روی جوانان ارائه دهند.

سید ناصر حسنیی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سید ناصر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان فاروج اظهارکرد: امروز جهاد ‌تبیین مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب است و برای تحقق کامل آن باید روحیه اندیشه‌ورزی و تبیین‌گری هم در میان قشر مذهبی به‌ویژه بانوان فرهیخته ترویج شود و بسترسازی عملیاتی در این زمینه صورت پذیرد.

وی ادامه داد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، امید آفرینی و برنامه‌ریزی جهت ایده پردازی و ارائه حرکت‌های نو در فضای قرآنی، باید این مهم در دستور کار تمامی فعالان قرآنی قرار گیرد.

ناصری افزود: با توجه به آیات قرآن که خداوند مومنان را دعوت می‌کند به اینکه همیشه با روش‌های جدید برای مقابله با دشمن آماده شوند، باید برای مراقبت از نسل جوان و نوجوان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ،استفاده از تکنیک‌های نوین و مناسب جهت اثرگذاری فعالیت‌ها در جامعه قرآنی مورد توجه فعالان این عرصه باشد.

وی تصریح کرد: نگاه به هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی رسیدن به ایده‌ها، نظرات، برنامه‌ها و حرکت‌های نو در فضای قرآنی جامعه است.

انتهای پیام
captcha