رعایت اخلاق حرفه‌ای در ادارات موجب برکت در فعالیت‌ها می‌شود
کد خبر: 4147182
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

رعایت اخلاق حرفه‌ای در ادارات موجب برکت در فعالیت‌ها می‌شود

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بر ضرورت رعایت اخلاق حرفه‌ای همکاری توسط کارکنان تاکید کرد و گفت: به هر اندازه نکات مورد سفارش قرآن و مکتب اهل بیت(ع) در خصوص وظایف و رفتار کارگزاران در جامعه اسلامی عمل شود، قطعا برکات فعالیت‌ها ملموس‌تر خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری بلاغ،  حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نشست صمیمی با همکاران  این معاونت که روز گذشته ۲۱ خردادماه در سالن جلسات رضوان برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، اظهار کرد: از تمامی همکاران گرامی در اداره کل تبلیغ تخصصی و عمومی، مرکز آموزش‌های کاربردی، اداره منابع انسانی و پشتیبانی، گروه تولید محتوا و اداره فناوری اطلاعات بابت زحمات خالصانه در طول سال‌های متمادی، کمال تشکر را دارم.

وی ادامه داد: سطح معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از لحاظ دانشی و همچنین پیگیری فعالیت‌ها توسط کارکنان این معاونت قابل قبول بوده که این را می‌توان یکی از نعمت‌های خداوند بر این مجموعه برشمرد و البته ظرفیت انجام فعالیت بیش از این بوده و افزایش ظرفیت فعالیت‌ها با امکانات موجود در دستور کار قرار دارد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بر ضرورت رعایت اخلاق حرفه‌ای همکاری توسط کارکنان تاکید کرد و گفت: به هر اندازه نکات مورد سفارش قرآن و مکتب اهل بیت علیهم السلام در خصوص وظایف و رفتار کارگزاران در جامعه اسلامی عمل شود، قطعا برکات فعالیت‌ها ملموس‌تر خواهد بود.

روستاآزاد نصرت الهی در فعالیت‌ها را از عوامل قطعی در موفقیت کار‌ها برشمرد و ابراز کرد: از وعده‌های قطعی الهی این است که اگر دین خداوند را یاری نمائیم در مقابل، ذات مقدس پروردگار نیز طبق آیه شریفه ۴۰ سوره حج «وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ» مومنان را در پیشبرد فعالیت‌های آنان یاری می‌نماید.

وی با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) در خصوص ویژگی‌های مومن حقیقی، بیان کرد: مؤمن حقیقی سه خصلت در او باشد روشى از پروردگارش، روشى از پیغمبرش و روشى از، ولی خدا؛ و روش پروردگارش کتمان سرّ و رازپوشى است، روش پیغمبرش مداراى با مردم است که خداى عز و جل پیغمبرش را دستور به مدارا داده و فرموده عفو و چشم‌پوشى را شیوه خود کن، به نیکى دستور بده و از نادانان رو گردان و اما سنت امام و ولی خدا، صبر در سختى و شدائد می‌باشد. این حدیث شریف می‌تواند سرلوحه رفتار کارکنان و کارگزاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

یادآور می‌شود، در ادامه این نشست، تعدادی از کارکنان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به ارائه انتقادات و پیشنهادت پرداختند.

انتهای پیام
captcha