دیدار با خانواده شهدا روحیه ولایتمداری در کشور را تقویت می‌کند
کد خبر: 4146870
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴

دیدار با خانواده شهدا روحیه ولایتمداری در کشور را تقویت می‌کند

دستیار مردمی سازی استاندار گلستان با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا روحیه ولایتمداری ودفاع از کشور را تقویت می‌کند، گفت: امروز وجود والدین شهداء سبب خیر و برکت برای انقلاب است و کشور به برکت وجود این عزیزان رنگ و بویی الهی دارد.

عیادت از پدر شهیدان حبیب لی

به گزارش ایکنا از گلستان، سید حسین علوی، دستیار مردمی سازی استاندار گلستان امروز، ۲۰ خرداد به‌همراه امام جمعه بندرگز و مدیران دستگاههای اجرایی در عیادت از پدر شهیدان حبیب لی در مرکز آموزشی درمانی آل جلیل شهرستان آق‌قلا با تأکید بر اینکه دعای والدین شهداء پشتوانه محکمی برای انقلاب است، گفت: امروز وجود والدین شهداء سبب خیر و برکت برای انقلاب است و کشور به برکت وجود این عزیزان رنگ و بویی الهی دارد.

دستیار مردمی سازی استاندار گلستان با بیان اینکه شهداء عزیز، انسان‌های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آن‌ها وظیفه هر فردی است که نسبت به خون شهداء ادای دین می‌کند، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان‌ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان حق باشیم.

علوی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا روحیه ولایتمداری ودفاع از کشور را تقویت می‌کند، گفت: روزی این پدران و مادران باارزش ترین هستی خود یعنی فرزندان خور را تقدیم این نظام و انقلاب کردند و عیادت پدران و خانواده شهدا کمترین کاری است که می‌توانیم به جبران زحمات آنها داشته باشیم.

دستیار مردمی سازی استاندار گلستان گفت: شهدا و ایثارگران راهی را رفتند که باعث امنیت و سربلندی این کشور شدند و ما امروز با خیال راحت در سایه این امنیت زندگی می کنیم و برای همین است که این عزیزان از اجر و پاداش بزرگی در نزد خدای باری تعالی برخوردار هستند.

انتهای پیام
captcha