60 مربی قرآن سیستان و بلوچستان به مشهد اعزام می‌شوند
کد خبر: 4145054
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
پورموسوی:

60 مربی قرآن سیستان و بلوچستان به مشهد اعزام می‌شوند

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات وتشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان با اشاره به اعزام 23 مربی قرآن به کربلای معلی گفت: 60 مربی قرآن طی دهه دوم خرداد با همراهی مجمع خیرین قرآنی اصفهان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

سیدمهدی پورموسوی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان

سیدمهدی پورموسوی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: به همت مجمع خیرین قرآنی اصفهان و سازمان تبلیغات اسلامی استان، 60 نفر از مربیان قرآنی سطح استان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مربیان به مدت چهار روز در مشهد اقامت خواهند داشت، ادامه داد: این مربیان از 15 تا 19 خردادماه در مشهدمقدس حضور دارند که طی این ایام کارگاه تدبر در قرآن و دوره‌های توانمندی برگزار خواهد شد و 20 خرداد، مربیان قرآنی به استان بازگردانده می‌شوند.

پورموسوی بیان کرد: همچنین در اردیبهشت‌ماه امسال نیز به همت مجمع خیرین اصفهان، گروهی با حضور 23 مربی قرآن از پنج شهرستان سیستان و بلوچستان چون دلگان و بزمان از توابع شهرستان ایرانشهر و شهر زاهدان و ... به عتبات عالیات اعزام شدند که موجب ارتقای سطح روحی آنها شد.

وی ادامه داد: همچنین اتحادیه با حمایت مجمع خیرین اضفهان از ایام دهه فجر سال گذشته، طرح حفظ جزء سی‌ام را آغاز کرده که مجددا از سرگرفته شده است.

پورموسوی در پایان به جلسه‌ای که روز گذشته، 9 خرداد با حضور محمدمهدی بحرالعلوم، حافظ کل قرآن و مدرس آموزش حفظ قرآن کریم در استان برگزار شد، اشاره کرد و گفت: این جلسه در راستای نکات تبیینی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه و برگزاری دوره‌های آمادگی ویژه متسابقان به دعوت اوقاف و امور خیریه استان و با همراهی دانشگاه علوم قرآنی استان و اداره تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha