دوره مجازی «تربیت مربی مهارت‌های سلامت جنسی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4144692
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

دوره مجازی «تربیت مربی مهارت‌های سلامت جنسی» برگزار می‌شود

مرکز آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دوره مجازی «تربیت مربی مهارت‌های سلامت جنسی» را با هدف مهارت‌افزایی مبلغین در شناخت آسیب‌های مسائل جنسی و آگاهی بخشی نسبت به روش‌های تربیت جنسی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا از قم، معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم،  دوره مجازی «تربیت مربی مهارت‌های سلامت جنسی» را با هدف مهارت‌افزایی مبلغین در شناخت آسیب‌های مسائل جنسی و آگاهی‌بخشی نسبت به روش‌های تربیت جنسی برگزار می‌کند.

مدت زمان این دوره ۵۸ ساعت بوده و مخاطبان می‌توانند جهت ثبت نام و شرکت در دوره مذکور از تاریخ ۶ خردادماه لغایت ۶ تیرماه اقدام کنند.

به اطلاع دانش پژوهان می‌رساند هزینه ثبت نام فردی، مبلغ ۱۸۰ هزار تومان می‌باشد که به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۷۵۰۰۰۸۲۹۵ به نام معاونت فرهنگی و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی واریز و رسید را به کاربری admin_el@ ارسال نمایند؛ ۲۵ درصد تخفیف ویژه ثبت نام گروهی اعمال خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت آشنایی بیشتر با سرفصل‌ها و اساتید می‌توانند از طریق مراجعه به تارنمای مرکز آموزش‌های کاربردی به نشانی el.balagh.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha