عیادت سفیران کریمه از بیماران و معلولان ذهنی در اردبیل
کد خبر: 4143768
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

عیادت سفیران کریمه از بیماران و معلولان ذهنی در اردبیل

سفیران کریمه اهل بیت(ع) به همراه پرچم متبرک آستان مقدس بانوی کرامت در ایام دهه کرامت به عیادت از بیماران بیمارستان بوعلی اردبیل در بخش‌های ویژه، دیالیز و کودکان رفتند و از معلولان کم‌توان ذهنی در مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع) اردبیل بازدید کردند.

عیادت سفیران کریمه از بیماران و معلولان ذهنیبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، کاروان سفیران کریمه اهل بیت(ع) به‌مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت روز گذشته، پنجم خردادماه در استان اردبیل حضور یافتند و در مراسم مختلفی در سطح استان شرکت کردند.

سفیران کریمه اهل بیت(ع) به همراه پرچم متبرک آستان مقدس بانوی کرامت در این ایام به عیادت از بیماران بیمارستان بوعلی اردبیل در بخش‌های ویژه، دیالیز و کودکان رفتند و از معلولان کم‌توان ذهنی در مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع) اردبیل بازدید کردند.

حضور در جشن دختران باران، حضور در میان مردم و بازار عالی‌قاپو اردبیل، حضور در جشن شکوه مادری، غبارروبی و زیارت مزار شهدای زن و شهدای شاخص مدافعان حرم در بهشت فاطمه(س)، حضور در جشن روز دختر در کانون فرهنگی هنری الزهرا، حضور در مراسم جشن روز دختر حوزه علمیه خواهران، حضور در همایش بزرگ «دختران مسجدی» در مسجد رحمانیه و حضور در پخش زنده شبکه استانی اردبیل از جمله فعالیت‌های سفیران کریمه در شهر اردبیل بوده است.

همچنین سفیران کریمه اهل بیت(ع) در شهرستان‌ها و روستا‌های استان اردبیل نیز حضور یافتند و در جشن روز دختر در حسینه شهر آبی بیگلو اردبیل و مراسم جشن امامزاده حلیمه خاتون روستای بقرآباد اردبیل نیز شرکت کردند.

یادآور می‌شود، از دیگر برنامه‌های سفیران کریمه در استان اردبیل دیدار با خانواده معظم شهید برگستانی، بازدید خادمان حرم حضرت معصومه(س) از نگارخانه استاد سیدی اردبیل و حضور در جشن خادم یاران حضرت امام رضا(ع) بود.

انتهای پیام
captcha