دوره مجازی «مقدماتی تربیت مربی خانواده» برگزار می گردد
کد خبر: 4142872
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳

دوره مجازی «مقدماتی تربیت مربی خانواده» برگزار می گردد

مرکز آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دوره مجازی «مقدماتی تربیت مربی خانواده» را با هدف مهارت‌افزایی مبلغین در شناخت آسیب‌های روانی و آگاهی‌بخشی نسبت به روش‌های اصلاح و تربیت دینی برگزار می‌کند.

دوره مجازی «مقدماتی تربیت مربی خانواده»به گزارش ایکنا از قم، به نقل از معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دوره مجازی «مقدماتی تربیت مربی خانواده» با هدف مهارت‌افزایی مبلغین در شناخت آسیب‌های روانی و آگاهی‌بخشی نسبت به روش‌های اصلاح و تربیت دینی برگزار می‌شود.

مدت زمان این دوره 330 ساعت بوده و مخاطبان می‌توانند جهت ثبت‌نام و شرکت در دوره مذکور از تاریخ  30 اردیبهشت لغایت 30 خردادماه اقدام کنند.

به اطلاع دانش‌پژوهان می‌رساند هزینه ثبت نام مبلغ 380 هزار تومان می‌باشد که به شماره کارت 6037997750008295 به نام معاونت فرهنگی و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی واریز و رسید را به کاربری admin_el@ ارسال کنند. 

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت آشنایی بیشتر با سرفصل‌ها و اساتید می‌توانند از طریق مراجعه به تارنمای مرکز آموزش های کاربردی به نشانی el.balagh.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha