فرزندان شاهد و ایثارگر، راه شهدا را حفظ کنند
کد خبر: 4142782
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

فرزندان شاهد و ایثارگر، راه شهدا را حفظ کنند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: فرزندان بزرگوار شاهد و ایثارگر به‌دنبال حفظ و تقویت راه پدران ایثارگر خود باشند که در روزهای سخت جنگ تحمیلی با نثار جانشان حماسه آفرینی کرده و باعث حفظ نظام اسلامی و کشورمان شدند.

جابرابوالفتح زاده، مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، جابر ابوالفتح‌زاده،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی روز گذشته، یکم خردادماه، در مراسم تجلیل از دختران شاهد و ایثارگر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: این مراسم بهانه‌ای است تا گرد هم آمده و ضمن تجلیل از ایثار و فداکاری همه ایثارگران معزز، دختران بزرگوار شاهد و ایثارگر را مورد تکریم قرار دهیم.

وی افزود: این مراسم با یاد کسانی برگزار می‌شود که به بلندای نهضت انقلاب اسلامی یعنی از قبل از مقطع پیروزی انقلاب تا دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، به خاطر ما جان عزیز خود را فدا کردند و به فیض شهادت رسیدند؛ این مراسم همچنین با خاطره جانبازان و آزادگان عزیزی عجین است که هنوز زخم دشمن و رنج ناشی از اسارات را در وجود خود دارند.

ابوالفتح‌زاده دوران هشت سال دفاع مقدس را روزهایی دست نیافتنی توصیف و اظهار کرد: شهدا و ایثارگران حماسه آفرین در این دوران دینداری و آرمان خواهی فارغ از مسایل مادی را به نمایش گذاشتند که ترویج این سبک و سیره ارزشمند، نیاز امروز جامعه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، گفت: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌دنبال این هستیم که فرهنگ غنی ایثار و شهادت را پاس بداریم و مراقبیم که این فرهنگ در جامعه به فراموشی سپرده نشود.

وی خطاب به دختران شاهد و ایثارگر حاضر در مراسم افزود: از آنجا که شما نزدیک‌ترین افراد به شهدای بزرگوار و ایثارگران عزیز هستید، امیدوارم شاهد همراهی‌تان با بنیاد شهید و امور ایثارگران باشیم تا بتوانیم به شایستگی وظیفۀ حفاظت از فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را ایفا کنیم.

ابوالفتح‌زاده با دعوت از فرزندان شاهد و ایثارگر برای حفظ ارتباط با بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند اتفاق و اتحاد است و بر این اساس باید همگی دست به دست هم دهیم و در راه تحقق این هدف مشترک تلاش کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی ادامه داد: علیرغم اینکه رفع مشکلات رفاهی ایثارگران را وظیفۀ بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌دانیم اما سخت اعتقاد داریم که مهم‌ترین خواست خود ایثارگران و خانواده‌های بزرگوار ایشان، حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است و لذا بیشترین تمرکز خود را به این مهم معطوف کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: فرزندان بزرگوار شاهد و ایثارگر به دنبال حفظ و تقویت راه پدران ایثارگر خود باشند که در روزهای سخت جنگ تحمیلی با نثار جانشان حماسه آفرینی کرده و باعث حفظ نظام اسلامی و کشورمان شدند.

انتهای پیام
captcha