طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تفرجگاه‌های یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 4141737
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تفرجگاه‌های یزد اجرا می‌شود

فرمانده انتظامی استان یزد از اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی پليس در سطح پارک‌ها و تفرجگاه‌های این استان در تابستان امسال خبر داد. 

عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی پليس یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتطامی استان یزد گفت: به منظور برقراری نظم و امنيت برای شهروندان طرح شبانه پيشگيرانه در شب‌های تابستان در محلات و پارک‌های استان یزد اجرا می‌شود.

وی افزود: به مردم یزد اطمينان خاطر می‌دهيم تا در اين ايام دغدغه‌ای در بحث امنیت نداشته باشند و پلیس یزد با تمام توان در خدمت مردم بوده و است و با حمایت دستگاه قضا، اجازه جولان به ناامن کنندگان امنیت مردم را نخواهد داد. 

فرمانده انتظامی استان یزد اظهار کرد: مقابله با مزاحمت‌های خيابانی، ايجاد مزاحمت در بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و اماكن تفريحی از جمله مواردی است که پلیس یزد در طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی مدنظر دارد، لذا شهروندان هرگونه مواردی را با تلفن 110 یا 197 به اطلاع پلیس برسانند.

بهدانی‌فرد در پایان با بیان اینکه اجرای این طرح موجبات رضایت‌مندی و خشنودی شهروندان را به‌دنبال داشته است بیان کرد: برقراری نظم و امنیت اجتماعی مطلوب در سطح جامعه مستلزم هم‌افزایی و همکاری آحاد مردم است.

انتهای پیام
captcha