بازدید دانشجویان علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم از ستفای قم
کد خبر: 4141483
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

بازدید دانشجویان علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم از ستفای قم

جمعی از دانشجویان علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم از سازمان تجاری‌سازی، فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی استان قم(ستفا) بازدید کردند.

بازدید دانشجویان از ستفای قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، جمعی از دانشجویان علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم از سازمان تجاری‌سازی، فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی استان قم بازدید کردند.

در این بازدید دانشجویان در قالب درس کاربینی از مرکز نوآوری و مشاوره شغلی جهاددانشگاهی قم بازدید، با فعالیت‌های آن آشنا و گزارشی از آن تهیه کردند.

همچنین یاسر شریفی، مدیر سازمان تجاری‌سازی، فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی استان قم در این راستا، توضیحاتی درخصوص نحوه فعالیت و خدمات ارائه شده به طرح های کسب و کار و واحدهای تولیدی و اقتصادی و نیژ تاریخچه ستفا شعبه قم به دانشجویان ارائه کرد.

در ادامه، دانشجویان با گروه‌های استارتاپی، تیم‌های فناوری، نحوه پذیرش ایده، نحوه درخواست فعالیت استارتاپی، فرآیند پذیرش ایده تا رسیدن به محصول، نحوه تأمین مالی، نحوه سیکل شتابدهی قراردادهای رشدی و تجاری‌سازی خدمات و محصولات آشنا شدند.

سپس دانشجویان در دبیرخانه مرکز مشاوره کسب و کار نیز حاضر شده و در این مرکز مطالبی در راستای طرح‌های استانی و ملی، اشتغالزایی، ساماندهی واحدهای تولید، شبکه‌سازی، فروش، برندینگ و حمایت‌های تسهیلاتی برای آن‌ها تشریح شد.

یادآور می‌شود، در این بازدید مقرر شد بستر مناسب برای ادامه بازدیدهای دانشجویی از مجموعه‌های مرکز نوآوری و مرکز مشاوره شغلی زیر مجموعه ستفا شعبه قم فراهم شده و ارتباط این دو مرکز جهاد دانشگاهی استان قم تقویت شود.

انتهای پیام
captcha