تبریک شهردار قم به‌مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات
کد خبر: 4141352
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

تبریک شهردار قم به‌مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

سیدمرتضی سقائیان‌‎نژاد، شهردار قم با صدور پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت‌ماه روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این عرصه در شهر قم و به‌ویژه در مجموعه مدیریت شهری تبریک گفت. 

سیدمرتضی سقائیان‌‎نژاد، شهردار قمبه گزارش ایکنا از قم، سیدمرتضی سقائیان‌‎نژاد، شهردار قم با صدور پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت‌ماه روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این عرصه در شهر قم و به ویژه در مجموعه مدیریت شهری تبریک گفت. 

متن پیام شهردار قم به این شرح است: 

«وَهُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ"

در عصری زندگی می‌کنیم که گسترش و توسعه علم ارتباطات و روابط عمومی در آن از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وجوه برآمده از نیاز بشر اجتماعی امروز به شمار رفته و توجه به آن‌ در جهت پاسخگویی به نیازها براساس فکر و اندیشه، مسیر توسعه این پدیده را چنان پرشتاب کرده است که حتی تکنولوژی و پیشرفت سخت‌افزاری بعضاً عاجز از همراهی آن می‌شوند.

اساس برقراری ارتباطی پایدار و متقابل در کنار استفاده از عناصر علمی، هنری و تخصصی در تعامل با مخاطبان و همچنین تبیین، تشریح و اطلاع‌رسانی به موقع و تأثیرگذار از جمله کارکردهایی است که از آن با عنوان هنر هشتم یاد می‌کنند و کسب سرمایه اجتماعی و ارتقا جایگاه یک سازمان در گرو آن است.

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت با عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه‌ای است تا ضمن توجه به جایگاه پراهمیت روابط‌عمومی، بر لزوم بازخوانی و بروزرسانی آن در جهت پیشبرد اهداف و بیان ظرفیت‌ها و فعالیت‌ها در سطح کلان سازمانی اندیشه شود.

با تبریک فرا رسیدن این مناسبت، بر خود لازم می‌دانم این روز را به تمامی همکارانم در بخش‌های مختلف روابط عمومی شهرداری قم و همچنین فعالان این عرصه در سایر سازمان‌ها و نهادها تبریک بگویم.

و من الله التوفیق

سید مرتضی سقائیان نژاد

شهردار قم »

انتهای پیام
captcha