دیدار شهردار تبریز با خانواده شهید «علیزاده» و جانباز سرافراز «لطفی»
کد خبر: 4141086
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهید «علیزاده» و جانباز سرافراز «لطفی»

شهردار تبریز به همراه رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده معظم شهید والامقام «محمدعلی نصرتی» و جانباز سرافراز «حسین لطفی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار تبریز، خانواده شهدا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، شامگاه، 24 اردیبهشت، به همراه حجت‌الاسلام رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهید والامقام «محمدعلی نصرتی» و جانباز سرافراز «حسین لطفی» دیدار و گفت‌وگو کرد. 

شهردار تبریز در این دیدارها، با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا در جامعه گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می‌داند همه ظرفیت‌های خود را در جهت معرفی تک تک شهدای والامقام به نسل جوان و همچنین گرامیداشت خانواده معظم آنان به‌کار گیرد.

وی با بیان اینکه با مشارکت مردم شاهد اداره بهتر شهر خواهیم بود، ادامه داد: همنشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران پای ثابت برنامه‌های مدیران شهرداری تبریز در دوره فعلی است.

هوشیار اظهار کرد: یقین داریم به برکت خون پربرکت شهدا و مجاهدت‌های آنها در راه حفظ استقلال و کیان کشور و دین مقدس اسلام، مسیر رشد و توسعه جامعه هموار بوده و تنها با همان تفکر انقلابی و جهادی می‌توان قله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پیمود.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدا توفیقی الهی است، گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تکریم و پاسداشت خانواده شهدا جزو وظایف مسئولان نظام و انقلاب است.

هوشیار تأکید کرد: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی شهدای هشت سال دفاع مقدس با بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت مجموعه شهرداری تبریز است. علاوه بر اینکه به همراه اعضای شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می‌یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به‌صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده‌های شهدا حضور یابند.

وی افزود: این دیدار فرصتی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره کسانی است که در شرایط سخت جان خود را تسلیم اسلام و میهن عزیزمان کردند و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و استمرار راه آنها، وظیفه شرعی و ملی است.

در پایان این دیدارها، با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده معظم شهید والامقام «محمدعلی نصرتی» و جانباز سرافراز «حسین لطفی» قدردانی کرد.

گفتنی است، شهید بسیجی محمدعلی نصرتی، متولد چهارم شهریور 1343 در تبریز، در  24 اردیبهشت 1361 در سوسنگرد بر اثر اصابت مستقیم گلوله به فیض شهادت نائل آمد و جانباز سرافراز 70 درصد حاج حسین لطفی، متولد 19 فروردین 1344 در تبریز، در 18 آبان 1363 در مناطق عملیاتی جنوب براثر اصابت گلوله آرپی چی قطع نخاع و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

انتهای پیام
captcha