رئیس‌جمهور درگذشت حجت‌الاسلام خداداد حسینی را تسلیت گفت
کد خبر: 4140409
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

رئیس‌جمهور درگذشت حجت‌الاسلام خداداد حسینی را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام حاج سیدناصر خداداد حسینی تصریح کرد: آن مرحوم عمر بابرکت خویش را در سنگرهای مختلف امامت جمعه و تدریس علم و اخلاق در حوزه‌های علمیه و خدمتگزاری در آستان مقدس رضوی سپری نمود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدناصر خداداد حسینی تصریح کرد: آن مرحوم که از همراهان نهضت حضرت امام (ره) در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن و از وفاداران به نظام و رهبری و مورد وثوق و اعتماد مراجع عظام تقلید بود، عمر بابرکت خویش را در سنگرهای مختلف امامت جمعه و تدریس علم و اخلاق در حوزه‌های علمیه و خدمتگزاری در آستان مقدس رضوی سپری نمود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت روحانی فاضل و با اخلاص مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید ناصر خداداد حسینی طاب ثراه باعث تاسف و تالم خاطر اینجانب گردید.

آن مرحوم که از همراهان نهضت حضرت امام (ره) در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن و از وفاداران به نظام و رهبری و مورد وثوق و اعتماد مراجع عظام تقلید بود، عمر بابرکت خویش را در سنگرهای مختلف امامت جمعه و تدریس علم و اخلاق در حوزه‌های علمیه و خدمتگزاری در آستان مقدس رضوی سپری نمود.

اینجانب درگذشت آن فقید سعید را به حوزه علمیه مشهد مقدس، خادمان بارگاه نورانی امام هشتم (ع)، دوستداران و ارادتمندان و به ویژه خانواده و فرزند آن مرحوم تسلیت گفته، رضوان و رحمت الهی برای ایشان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام
captcha