عدم‌ ظلم‌پذیری ملت ایران عامل اصلی هجمه‌های دشمن است
کد خبر: 4140296
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

عدم‌ ظلم‌پذیری ملت ایران عامل اصلی هجمه‌های دشمن است

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حل موضوعات اقتصادی و اجتماعی هدف دشمن نیست، گفت: عاملی که باعث شده است دشمن با تمام قوا علیه ایران برنامه‌ریزی کنند، موضوع عدم ظلم‌پذیری است.

حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، گردهمایی رؤسای شورای هیئات مذهبی کشور امروز، 21 اردیبهشت‌ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این مراسم، گفت: حل موضوعات اقتصادی و اجتماعی هدف دشمن نیست بلکه عاملی که باعث شده است دشمن با تمام قوا علیه ایران برنامه‌ریزی کنند، موضوع عدم ظلم‌پذیری است.

وی اظهار کرد: مهم‌ترین فلسفه جلسات هیئات مذهبی را افزایش ارادت به خاندان عصمت و طهارت عنوان کرد و افزود: هیئات مذهبی سرمایه‌ای عظیم در جامعه هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اصلی‌ترین عاملی که در هیئات مذهبی وجود دارد فرهنگ ایثار و شهادتی است که امام حسین (ع) به این موضوع تزریق کرده است.

عزت زمانی با یادآوری وقایع عاشورا تصریح کرد: نقطه عطف تقابل جبهه حق و باطل، عاشورا است که پس از این واقعه شاهد بروز و ظهور هیئات مذهبی و تشکل هویت‌آفرین برای جوامع اسلامی بودیم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد:  این تشکل‌های دینی مبارزه با دشمنان را با توجه به فرامین رهبری بر عهده دارند، چرا که با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت توانسته‌اند درک خوبی از توطئه‌های دشمنان اسلام داشته باشند.

وی یادآور شد: هرگاه دشمنان به دنبال آسیب رساندن به ملت ایران بوده، فرهنگ ایثار و شهادت طلبی امام حسین(ع) موجب شده است تا کشور از گزند این افراد در امان باشد و به همین دلیل دشمن در مقابل فرهنگ امام حسین(ع) چیزی برای ارائه ندارد.

انتهای پیام
captcha