تدوین سند محتوایی دهه کرامت با همکاری اعتاب مقدسه ایران اسلامی
کد خبر: 4140113
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
مقدمی خبر داد:

تدوین سند محتوایی دهه کرامت با همکاری اعتاب مقدسه ایران اسلامی

نماینده آستان مقدس حضرت معصومه(ع) در ستاد دهه کرامت با بیان اینکه در ایام این دهه، متولی محتوایی این آستان است، گفت: در این راستا از بهمن‌ماه سال گذشته پیش‌نویس سند محتوایی برنامه‌های این دهه با همکاری سه حرم امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حرم شاهچراغ(ع) آماده شد و اکنون با هم‌فکری سه حرم مطهر در حال تکمیل است.

دهه کرامتبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین منصور مقدمی، نماینده آستان مقدس حضرت معصومه(ع) امروز، 20 اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که با حضور مسئولان استانی و کشوری در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) شاهچراغ برگزار شد، گفت: در ایام دهه کرامت متولی محتوایی برنامه‌ها، آستان حضرت معصومه(س) است.

وی افزود:‌ در این راستا از بهمن‌ماه سال گذشته پیش‌نویس سند محتوایی برنامه‌های این دهه با همکاری سه حرم امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حرم شاهچراغ(ع) آماده شد و اکنون با هم‌فکری سه حرم مطهر در حال تکمیل است.

مقدمی با بیان اینکه امسال در سند محتوایی، عملیات فرهنگی پیش‌بینی شده است، افزود: از دستگاه‌های اجرایی احیای ظرفیت‌های هم‌افزایی برای بزرگداشت دهه کرامت انتظار می‌رود.

وی همچنین با اشاره به عناوین روزهای دهه کرامت گفت:‌ باید عنوان روز های دهه کرامت با رویدادهای همان روز تناسب داشته باشد تا مردم در میدان عمل فلسفه نامگذاری‌ها را مشاهده کنند. اگر این زنجیره کامل رقم بخورد، از آسیب شعار زدگی فاصله خواهیم گرفت.

مقدمی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار آستان حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: 50 عنوان برنامه در ایام دهه کرامت 1402 توسط این آستان مقدس اجرا خواهد شد که یکی از آن‌ها اجرای پویش بهترین دختر است و در آن همخوانی سرود حضرت معصومه(ع) اجرا خواهد شد.

نماینده آستان حضرت معصومه(س) به دیگر برنامه‌های دهه کرامت شهر قم اشاره کرد و ادامه داد: پویش فدای دخترم و فدای خواهرم برای تجلیل از زحمات و خوبی‌های دختران توسط پدر‌ها و برادران، برپایی جشن‌های مردمی و محله‌ای از دیگر برنامه‌دهه کرامت است.

مقدمی از حضور خادمین حرم حضرت معصومه(س) در قالب «سفیران کریمه» در شهرهای مختلف کشورمان خبر داد و گفت: در مکان‌های متعدد حضور خادمان تحول‌آفرین بوده است لذا پیشنهاد می‌‌شود از ظرفیت میزبانی سفیران کریمه در استان فارس استفاده شود.

وی در پایان سخنان خود شعار «حضرت معصومه(س) بهترین دختر دنیا» را شعار تجمع دختران در جشن‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha