دستگیری ۲۳ باند جرائم سازمان یافته در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 4139495
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

دستگیری ۲۳ باند جرائم سازمان یافته در سیستان‌وبلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳ باند جرائم سازمان یافته از جمله سارقین مسلح به عنف، مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در این استان متلاشی شد.

سردار جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از فرماندهی انتظامی استان، سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان، امروز، 18 اردیبهشت‌ماه، گفت: طرح رعد با هدف برقراری نظم و آرامش مردم توسط پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها در راستای ضربه‌زدن به کانون جرائم در سیستان‌وبلوچستان اجرا شد.

وی ادامه داد: یک‌هزار و ۱۱۸ نفر از انواع متهمان در طرح رعد در سیستان‌وبلوچستان توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند که در این بین، ۲۳ باند سازمان یافته جرائم، سارقین مسلح به‌ عنف، موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز متلاشی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان گفت: همچنین ۲۹ نفر از سارقین به عنف و مسلح طی ۴۸ ساعت گذشته دستگیر شدند که از آنان ۱۲۶ قبضه سلاح کشف و ضبط شد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: با اقدامات نیروی انتظامی از ابتدای امسال تا کنون ۵۰۰ قبضه سلاح غیرمجاز در سیستان و بلوچستان کشف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ۶ نفر از افرار شرور و مسلح نیز که مخل امنیت در سیستان‌وبلوچستان بودند دستگیر شدند، افزود: همچنین یک تیم از گروهک‌های معاندین شامل سه نفر از عناصر اصلی گروهک و عوامل شهادت شهید شهرکی و همسرشان، نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه پلیس در طرح رعد ۶۸ میلیارد تومان بوده گفت: این طرح‌ها به‌طور مستمر در استان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha