دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «علیزاده» و «کاظمی»
کد خبر: 4139444
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «علیزاده» و «کاظمی»

شهردار تبریز به همراه رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام «احدنظرپور علیزاده و «رضا رئوف کاظمی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار تبریز، خانواده شهدا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، شامگاه، 17 اردیبهشت، به همراه حجت‌الاسلام رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهیدان والامقام «احدنظرپور علیزاده و «رضا رئوف کاظمی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار تبریز در این دیدارها، با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا در جامعه گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می‌داند همه ظرفیت‌های خود را در جهت معرفی تک تک شهدای والامقام به نسل جوان و همچنین گرامیداشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.

وی خانواده‌های شهدا را از ارزشمندترین سرمایه‌های معنوی نظام برشمرده و گفت: خانواده شهدا را باید الگوی صبر و استقامت در مقابل تحمل مشکلات خود بدانیم و یاد بگیریم که این عزیزان با تحمل چه سختی‌هایی و هجرانی خم به آبرو نیاورده و پرصلابت پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستادند.

هوشیار اظهار کرد: یقین داریم به برکت خون پربرکت شهدا و مجاهدت‌های آنها در راه حفظ استقلال و کیان کشور و دین مقدس اسلام، مسیر رشد و توسعه جامعه هموار بوده و تنها با همان تفکر انقلابی و جهادی می توان قله های ترقی را یکی پس از دیگری پیمود.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدا توفیقی الهی است، گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تکریم و پاسداشت خانواده شهدا جزو وظایف مسئولان نظام و انقلاب است.

هوشیار تأکید کرد: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی شهدای هشت سال دفاع مقدس با بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت مجموعه شهرداری تبریز است.

شهردار تبریز افزود: علاوه بر اینکه به همراه اعضای شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می‌یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به‌صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده‌های شهدا حضور یابند.

وی در پایان این دیدارها، با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان والامقام «احدنظرپور علیزاده و «رضا رئوف کاظمی» قدردانی کرد.

گفتنی است، شهید احد نظرپور علیزاد، متولد یکم فروردین 1340 در  16 تیر سال 1361 در پاسگاه زید عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد که پیکر ایشان در سال 1377 تفحص و به کشور بازگشت. همچنین شهید رضا رئوف کاظمی متولد 20 مرداد 1348 در تبریز در 30 اسفند 1366 در عملیات بیت القدس 3 به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha