پیکر پاک ۲ شهید حادثه آمادگاه سپاه دامغان تشییع شد
کد خبر: 4138480
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

پیکر پاک ۲ شهید حادثه آمادگاه سپاه دامغان تشییع شد

مراسم تشییع و وداع با پیکر دو شهید حادثه آمادگاه سپاه دامغان با حضور مردم انقلابی شهرستان، خانواده معظم شهدا و مسئولان برگزار شد.

شهدای حادثه آمادگاه سپاه در دامغانبه گزارش ایکنا از سمنان، مراسم تشییع با پیکر دو شهید گرانقدر حادثه انفجار انبار آمار و پشتیبانی سپاه ناحیه دامغان با حضور مردم شهیدپرور شهرستان دامغان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آحاد جامعه صبح امروز، 14 اردیبهشت برگزار شد.

یادآور می‌شود پیکر شهید جمال شبستانی و شهید علی علی‌حسینی از دقایقی قبل از مقابل سپاه دامغان در این شهرستان تشییع و قرار است در گلزار شهدا به خاک سپرده شود.

مراسم تشییع رسمی با حضور مردم نیز از ساعتی قبل از میدان امام خمینی(ره) دامغان آغاز شده است.

شب گذشته نیز مراسم ویژه‌ای برای بزرگداشت دو شهید گرانقدر حادثه انفجار آمادگاه سپاه دامغان با حضور پیکر این دو شهید با حضور باشکوه مردم دامغان در حسینیه ابوالفضل(ع) دامغان برگزار که مردم ضمن سوگواری و مرثیه‌سرایی با خانواده شهیدان امنیت، همدردی کردند.

این دو شهید در پی انفجار هنگام تفکیک و جداسازی مهمات ضایعاتی در مرکز آماد و پشتیبانی سپاه دو روز قبل به شهادت رسیدند. گفته شده که سه سرباز دیگر نیز در این حادثه جراحت برداشته‌اند که هم‌اکنون تحت درمان هستند.

انتهای پیام
captcha