ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی را در کردستان پیگیری می‌کنیم
کد خبر: 4138455
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴
محسنی اژه‌ای:

ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی را در کردستان پیگیری می‌کنیم

رئیس قوه قضائیه در سفر خود به کردستان گفت: ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و امنیت سرمایه‌گذاری از مسائل مهم و نیازهای کنونی استان است‌ که درصدد پیگیری آن هستیم.

غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه امروز، ۱۴ اردیبهشت در بدو ورود به کردستان در جمع خبرنگاران به تشریح اهداف سفر هیئت عالی قضایی به این استان پرداخت و گفت: خداوند را شاکرم که امروز توفیق حضور بین مردم مهربان و رئوف استان کردستان برایم فراهم شد.

وی افزود: مردم کردستان اهل فرهنگ، ادب و هنر بوده که در طول 4 دهه اخیر با صمیمت و روحیه عطوفت در راستای دفاع از نظام گام برداشته‌اند.

وی افزود: بازدید از دستگاه قضایی و حضور بین مردم استان برای شناسایی، پیگیری و رفع مشکلات از نزدیک از اهداف این سفر است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به عنوان شعار امسال بیان کرد: ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و امنیت سرمایه‌گذاری از مسائل مهم و نیازهای کنونی استان کردستان است‌. مردم استان کردستان در این حوزه برخی مشکلات دارند که امیدواریم با کمک دولت و مجلس مرتفع شود.

حجت‌الاسلام اژه‌ای با اشاره به دیدار چهره به چهره با مردم اظهار کرد: امروز از نزدیک مسائل، پیشنهادات و مشکلات را گوش داده و رفع خواهیم کرد.

وی با اشاره به مشکل اراضی شهرک وحدت سنندج به عنوان یکی از مشکلات چندین ساله مردم این شهر، گفت: این مشکل مردم پیگیری و با توافقات صورت گرفته، منجر به رفع مشکل شد.

رئیس قوه قضائیه یادآور شد: کردستان معادن و کارخانجات تعطیلی داشته که می‌توانیم موانع را برطرف کنیم و از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha