بیش از 200 بسته معیشتی طرح «قرار دوازدهم» در شفت توزیع شد
کد خبر: 4138073
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

بیش از 200 بسته معیشتی طرح «قرار دوازدهم» در شفت توزیع شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: با اجرای طرح قرار دوازدهم در شهرستان شفت با هدف خدمت‌رسانی به افراد کم برخوردار 200 بسته معیشتی به ارزش 900 میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان امروز، 12 اردیبهشت‌ماه در اجرای طرح «قرار دوازدهم» که در بقعه متبرکه سلطان پیر حسن شهرستان شفت برگزار شد، اظهار کرد: طرح «قرار دوازدهم» به نام مبارک امام زمان(عج) است که روز دوازدهم هر ماه خدمات اجتماعی با کمک یاوران مهدوی و با استفاده از ظرفیت خیرین، موقوفات دارای نیات منطبق و نذورات بقاع متبرکه به نیازمندان ارائه می‌شود.

وی افزود: امروز با اجرای طرح قرار دوازدهم در شهرستان شفت با هدف خدمت‌رسانی به افراد کم برخوردار 200 بسته معیشتی به ارزش 900 میلیون تومان بین نیازمندان در نقاط مختلف این شهر به کمک اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شفت، خیران و انجمن یاوران مهدی توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه برای تهیه این تعداد بسته معیشتی 900 میلیون تومان هزینه شده‌ که همزمان در گیلان توزیع می‌شود، گفت: از ابتدای اجرای طرح قرار دوازدهم در سال‌جاری مبلغ 50 میلیون تومان از محل درآمد موقوفات دارای نیات مرتبط در حوزه دارو و درمان هزینه شده است.

علیزاده با بیان اینکه مرحله دوازدهم این طرح در شهرستان شفت در آستان مقدس سلطان پیر حسن برگزار شده، تصریح کرد: در مرحله دوازدهم طرح قرار دوازدهم 1500 بسته معیشتی به ارزش 900 میلیون تومان در سراسر استان توزیع شده ‌است. در این مرحله علاوه‌بر بسته‌های معیشتی، 6 سری کمک جهیزیه به ارزش 120 میلیون تهیه شده که با مشارکت مؤسسات خیریه در اختیار نوعروسان گیلانی قرار  گرفت.

وی گفت: تاکنون در طرح مهدی یاوران دو میلیارد و 100 میلیون تومان با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه و خیران و هیأت امنای بقاع متبرکه در اختیار نیازمندان در سراسر استان قرار داده شده است، هدف نهایی این طرح محرومیت‌زدایی از مناطق پیرامونی بقاع متبرکه به ‌تناسب نیاز افراد کم‌توان مالی و جسمی است.

انتهای پیام
captcha