دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «محمدپور» و «محمدی»
کد خبر: 4137631
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «محمدپور» و «محمدی»

شهردار تبریز به همراه دو عضو شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام «رحیم محمدی» و «محمدپور صبوری» دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار تبریز، خانواده شهدا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، شامگاه، دهم اردیبهشت، به همراه یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهیدان والامقام «رحیم محمدی» و شهیدان «محمدپور صبوری» دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار تبریز در این دیدارها، با بیان اینکه خانواده شهدا از ارزشمندترین سرمایه های معنوی نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: سبک زندگی خانواده شهدا را باید الگوی صبر و استقامت در مقابل تحمل مشکلات خود بدانیم و یاد بگیریم که این عزیزان با تحمل سختی هایی طاقت فرسا و با صلابت تمام پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستادند.

هوشیار اظهار کرد: شهدا با ایثار و از خود گذشتگی بی‌بدیل خود الگویی برای جوانان امروز به‌ویژه مسئولان هستند و رسالت مسئولان نظام، پیروی از راه شهدا است.

وی با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدا توفیقی الهی است، گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تکریم و پاسداشت خانواده شهدا جزو وظایف مسئولان نظام و انقلاب است.

هوشیار تأکید کرد: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی شهدای هشت سال دفاع مقدس با بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت مجموعه شهرداری تبریز است.

شهردار تبریز در پایان این دیدارها، با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهید والامقام رحیم محمدی و محمدپور صبوری قدردانی کرد.

گفتنی است،شهید رحیم محمدی متولد سوم بهمن 1347 در توابع هریس، در 22 تیر سال 1363 در منطقه مجنون در عملیات بدر به فیض شهادت رسید. همچنین شهید یعقوب محمدپور صبوری متولد یکم فروردین 1347 در تبریز، در تاریخ 23 فروردین سال 1362 در منطقه عملیاتی فکه به فیض شهادت رسید.

شهید محمدرضا محمدپور صبوری متولد یکم فروردین 1344 در تبریز، در تاریخ 9 اسفند سال 1362 در منطقه عملیاتی جزایر مجنون به فیض شهادت رسید.

شهید علیرضا محمدپور صبوری متولد پنجم فروردین 1343 در تبریز، در 20 دی سال 1359 در جاده آبادان - ماهشهر به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha