آخرین فرصت ثبت‌نام در دوره‌های ارتقای قاریان و دعاخوانان اعلام شد
کد خبر: 4137140
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

آخرین فرصت ثبت‌نام در دوره‌های ارتقای قاریان و دعاخوانان اعلام شد

بر اساس اطلاعیه شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه آخرین فرصت ثبت‌نام در دوره‌های ارتقای قاریان و دعاخوانان دهم اردیبهشت‌ماه خواهد بود.

به گزارش ایکنا، برگزاری دوره‌های آموزش و ارتقا از اقدامات و تجربیات مؤثر شورای عالی قرآن در حوزه آموزش‌های تخصصی است که سال‌هاست ویژه قاریان و دعاخوانان ممتاز برگزار می‌شود.

در سال‌های اخیر، با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی، امکان استفاده از این دوره‌ها برای تعداد بیشتری از ممتازین عرصه قرائت و دعا در استان‌های مختلف فراهم شده است.

باتوجه به تجربه موفق همکاری شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در سال گذشته، این دوره‌های تخصصی در سال ۱۴۰۲ نیز با مشارکت این دو نهاد قرآنی در دو بخش، شامل «پانزدهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز قرآن» و «هفتمین دوره ارتقای دعاخوانان ممتاز» تدارک شده که از نیمه اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد.

قاریان و دعاخوانان ممتازی که علاقه‌مند به شرکت در این دوره‌ها هستند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن یا مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و با کسب اطلاعات تکمیلی، حداکثر تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

دوره ارتقای دعاخوانان صرفاً برای آقایان تدارک دیده شده است. با برنامه‌ریزی انجام شده، افتتاحیه این دو دوره در روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha