امکانات ویژه‌تری به خانواده‌های شهدا اختصاص یابد
کد خبر: 4136743
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

امکانات ویژه‌تری به خانواده‌های شهدا اختصاص یابد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: از آنجا که درخواست جامعه ایثارگری ایجاد اشتغال است انتظار می‌رود امکانات ویژه‌تری به خانواده‌های شهدا اختصاص یابد و وعده‌های داده شده عملی شود.

دیدار ریاست عالی بنیاد شهید کشور با نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان امروز، ششم اردیبهشت در دیدار با دکتر قاضی‌زاده هاشمی، ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور معاون ریاست جمهور گفت: کردستان بیش از پنج هزار و 400 شهید بومی تقدیم انقلاب کرده که شهدای ترور، بمباران، مدافع امنیت، جنگ چریکی، شهدای جنگ تحمیلی و دسته جمعی بین آنها هستند.

وی به شهدای استان کردستان در دو بخش شرق و غرب استان کردستان اشاره کرد و افزود: در شرق استان بیشتر شهدا عملیاتی و در غرب، شهدای درگیری و درگیر با گروهک‌ها بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه کردستان تنها استانی بوده که از روز 23 بهمن اول انقلاب شهید داده‌ است، بیان کرد: از فرودین 58 درگیری در استان آغاز شده و در سال 59 نیز ادامه داشته و هر خانواده دو و سه شهید دارد.

وی یادآور شد: از آنجا که درخواست جامعه ایثارگری ایجاد اشتغال است انتظار می‌رود امکانات ویژه‌تری به خانواده‌های شهدا اختصاص یابد و وعده‌های داده شده عملی شود.

انتهای پیام
captcha