خدمت به خانواده‌های شهدا موجب سربلندی در قیامت می‌شود
کد خبر: 4136645
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

خدمت به خانواده‌های شهدا موجب سربلندی در قیامت می‌شود

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: خدمت به خانواده شهدا به خصوص خدمت به مادر شهید موجب کسب فیض و سربلندی در قیامت خواهد شد.

غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ششم اردیبهشت‌ماه، در دیدار با مادر شهید دفاع مقدس «عباس پناهی» با بیان اینکه رمز و راز شهادت در شهادت است اظهار کرد: خدمت به خانواده شهدا به خصوص خدمت به مادر شهید موجب کسب فیض و سربلندی در قیامت خواهد شد.

وی افزود: مقام مادران شهدا در نزد حضرت زهرا(س) بسیار والا بوده چرا که آنها پاره تن خودشان را در راه اسلام، دین و انقلاب و کشور تقدیم کردند و ذره‌ای از این که فرزندانشان شهید شد خم به ابرو نیاوردند.

وی مادران شهدا را الگو و سرمشق زندگی برای بانوان در جوامع امروزی دانست افزود: مادران گرانقدر شهدا با پایمردی و شکیبایی فرزندان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم انقلاب کردند و لحظه‌ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیده و تردیدی به خود راه ندادند.

سردار محمدی اصل با اشاره به این که ما هر چه داریم از برکت خون پاک شهیدان والامقام است، ادامه داد: امنیت، آرامش، آبرو، اقتدار، عزت، عظمت، شکوه، سربلندی و سرافرازی تمامی مردم و استقلال کشور امروز مدیون و مرهون فداکاری‌ها و خون شهدا است.

فرمانده سپاه استان اردبیل اظهار کرد: اگر امروز در کشور امنیت و آرامش داریم و در دنیا به اقتدار ایران اذعان دارند، به دلیل رشادت‌ها و شهادت‌هاست.

محمدی اصل گفت: یکی از رسالت های اصلی سپاه پاسداران تکریم جایگاه بسیار ارزشمند خانواده های معظم شهدا است چرا که این عزیزان گنجینه های ارزشمند و گوهرهای گرانبهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی گفت: شهدا برای کشور ما عزت و اقتدار به ارمغان آوردند و سبب سربلندی ملت ایران شدند و ما در مقابل این شهدا وظایف سنگینی داریم و همه ما مسئولان باید در راستای اهداف آرمان و شهدا تلاش کنیم.

سردار محمدی اصل با تصریح بر اینکه شهدا الگوهای درخشان جامعه برای نسل جوان هستند، خاطرنشان کرد: ترویج راه و رسم شهدا جامعه را در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی مصون نگه می‌دارد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امروز خدمت بی‌منت به مردم در واقع جهاد فی‌سبیل‌الله بوده و ایران امروز یکی از قدرتمندترین کشورهاست.

وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس یک گنجینه بود ،بطوریکه امروز با بهره گیری از این گنجینه، پیشرفت‌های چشم‌گیری به دست آمده و ایران اسلامی به یکی از ملت‌ها و کشورهای توسعه یافته جهان تبدیل شده است.

دبیر کل کنگره 3400 شهید استان اردبیل اضافه کرد: خانواده شهدا با تربیت فرزندان شجاع خود و ایثارگران با حضور در جبهه‌های دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی خلق کردند که برای همه الگو هستند و دعای خیر آنها بزرگترین پشتوانه برای همه است.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برای آنکه مردم از ارزشهای نظام دست بردارند در حد توان خود از هیچ ترفند و هجمه ای علیه میهن اسلامی ما دریغ نکرده است.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان روز به روز علیه کشور و ملت های مسلمان بیشتر می‌شود، اضافه کرد: جنگ نرم دشمنان به مراتب پیچیده تر از جنگ سخت است لذا مواجهه با آن آمادگی و بصیرت بیشتری لازم دارد.

وی افزود: امروز خدمت بی‌منت به مردم در واقع جهاد فی‌سبیل‌الله است و سپاه پناهگاه امن ملت ایران و مستضعفان است به طوری که از روزهای نخست تاسیس خود را خادم مردم و پاسدار انقلاب می‌داند که در دوران 44 ساله انقلاب برای تحقق آرمان‌ها و پیشرفت کشور با تمام توان پای کار بوده و از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروز سرمایه‌گذاری دشمن در فضای مجازی است، اظهار کرد:‌ جنگ دشمن ‌علیه ملت از طریق رسانه‌های دروغین با لجن‌پراکنی، آغاز شده است‌ و فرهنگیان و دانش آموزان نقش و مسئولیت سنگین‌تری در مقابله با این هجمه‌ها دارند.

سردار محمدی‌اصل گفت: ملت ایران اراده فولادین دارد و مصداق سوره انا عطیناک الکوثر هستند‌، همانند شهدا انسان‌های مؤمن‌، متدین‌، مخلص‌، خداباور، استکبارستیز، دشمن‌شناس و ادامه‌دهندگان آرمان و اهداف شهدا و پشتیبان نظام بوده و خواهند بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تأکید کرد: مسئولین بایستی با روحیه جهادی و انقلابی در خدمتگزاری به ملت بابصیرت و همیشه در صحنه ایران مصمم‌تر باشند.

انتهای پیام
captcha