یادواره ۳۰۶ شهید دفاع مقدس در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4136482
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

یادواره ۳۰۶ شهید دفاع مقدس در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: یادواره ۳۰۶ شهید ایام دفاع مقدس قزوین در آستانه سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری برگزار می‌شود.

اسماعیلی مدیرکل بنیاد شهید قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، با اشاره به سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم، گفت: یادواره ۳۰۶ شهید فروردین و اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، روز پنج‌شنبه، هفتم اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در حسینیه امامزاده حسین (ع) برپا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: شهدای فروردین و اردیبهشت ماه مربوط به عملیات‌های پیروزمندانه فتح‌المبین، کربلای ۸ و بیت‌المقدس هستند.

این مسئول گفت: همچنین در این یادواره، یاد و خاطره والدین گرانقدر شهدا که در فروردین و اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدشان پیوسته‌اند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی اظهار کرد: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره یاد شده در گلزار شهدای شهر قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: این یادواره به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، تبیین سیره و منش شهدا، نقش شهدا در اعتلای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha