بیمه فعالان قرآنی کرمانشاه در قالب برنامه‌های قرارگاه قرآنی دنبال می‌شود
کد خبر: 4136297
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

بیمه فعالان قرآنی کرمانشاه در قالب برنامه‌های قرارگاه قرآنی دنبال می‌شود

مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه گفت: از برنامه‌هایی که در قالب قرارگاه قرآنی استان آن را پیگیری می‌کنیم بیمه فعالین قرآنی است و معتقدیم قرآنیان باید از مزایای آن برخوردار شوند.

پیمان سلیمی مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برخی از برنامه‌های این اتحادیه، اظهار کرد: اتحادیه قرآن و عترت استان کرمانشاه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا فعالان قرآنی استان که شرایط لازم برای بیمه شدن را دارند، بیمه شوند و برای رسیدن به این مقصود این برنامه را جزیی از برنامه‌های قرارگاه قرآنی استان قرار داده تا به‌طور منظم پیگیری شود.

وی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان و همزمان با افتتاح نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه نیز از فعالیت‌های اتحادیه معرفی مزایای بیمه فعالین قرآنی و عضویت در صندوق بود.

سلیمی تصریح کرد: از تیرماه سال ۱۴۰۱ تاکنون قریب به ۷۰۰ نفر از مربیان و فعالان حوزه‌های مختلف قرآنی در این صندوق و تحت عنوان «فعالین حوزه قرآن و عترت» بیمه شدند.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه به مزایای عضویت در صندوق نیز اشاره کرد و گفت: در صندوق بیمه اجتماعی، روستاییان، کشاورزان و عشایر، دولت کارفرمای، مشمولین این صندوق است و بر همین اساس ۲ سوم از حق بیمه افراد توسط دولت پرداخت می‌شود و بیمه‌شدگان صندوق تنها یک سوم از حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند.

وی یادآور شد: قابلیت نقل و انتقال سوابق بیمه با سایر صندوق‌های بیمه‌ای و حق بیمه اقتصادی و مناسب با ماهیت فعالیت قرآنی خواهد بود همچنین برخورداری از خدمات مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت از دیگر مزایای بیمه فعالین قرآنی است.

سلیمی در پایان تصریح کرد: فعالان قرآنی استان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط و مزایای این بیمه با کارشناس اتحادیه قرآنی استان از طریق شماره ۳۷۲۳۳۰۲۰ در روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha