داوران قرآن در چهارمحال‌وبختیاری فراخوان شدند
کد خبر: 4136148
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

داوران قرآن در چهارمحال‌وبختیاری فراخوان شدند

اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری از داوران قرآن کریم در استان برای حضور در مرحله شهرستانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن دعوت به‌عمل آورد.

مسابقات قرآن کریم

محسن مولوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به اعلام فراخوان جذب داوران مسابقات قرآن کریم در استان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن مرحله شهرستانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و کمبود داوران در برخی شهرستان‌ها، اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه از بین داوران واجد شرایط پس از برگزاری دوره آموزشی فشرده و مرحله مصاحبه، برای داوری در مرحله شهرستانی دعوت به‌عمل آورده است.

وی ادامه داد: نیازمندی‌های استان در بخش‌های مختلف مسابقات قرآن کریم احصا شده است که بر این اساس، در رشته‌ تجوید بخش بانوان، صوت، لحن، وقف و ابتدا در دو بخش بانوان و آقایان و صحت حفظ بخش آقایان کمبود داور در مرحله شهرستانی وجود دارد.

مولوی در خصوص شرایط اعلام شده برای جذب داوران، توضیح داد: داشتن حداقل 33 سال، دارا بودن سابقه داوری در رشته مرتبط به خصوص در مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و برخورداری از اشتهار قرآنی در سطح استان و شهرستان و دارای کرسی آموزش از جمله این شرایط است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌‌کل اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: داوران قرآن استان می‌توانند اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد، تعداد سنوات داوری در مسابقات قرآن و سوابق شرکت در طرح ساماندهی را به دفتر اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان با شماره 32220119 اعلام کنند.

یادآور می‌شود، تاکنون چهار داور استان در ۲ دوره قبلی طرح ساماندهی داوران این سازمان موفق به اخذ مدرک داوری مسابقات سراسری قرآن شده‌اند.

انتهای پیام
captcha