استفاده از واحدهای موقت برای اسکان مسافران در سنندج
کد خبر: 4136016
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲

استفاده از واحدهای موقت برای اسکان مسافران در سنندج

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج از تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی دارای مجوز برای اسکان مسافران در این شهرستان خبر داد و گفت: از واحدهای موقت برای اسکان مسافران در سنندج استفاده شده است.

واحد موقت در سالن آزادی برای مسافران

به گزارش ایکنا از کردستان، پیام مجیدی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج امروز دوم اردیبهشت در جمع خبرنگاران استان کردستان، گفت: با توجه به استقبال گسترده گردشگران و مسافران از سفر به سنندج در ایام تعطیلات عید سعید فطر، علاوه بر تجهیز مراکز اقامتی دارای مجوز، نسبت به آماده‌سازی مراکز اسکان موقت و اضطراری اقدام شده است.

وی افزود: شب گذشته با توجه به افزایش آمار ورود مسافران به سنندج، مراکز اقامتی موقت از جمله سالن ورزشی آزادی سنندج برای اسکان مورد استفاده قرار گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج با بیان اینکه هیچ مشکل و کمبودی در خصوص اسکان مسافران در شهرستان وجود ندارد، بیان کرد: امیدواریم با همکاری مردم و ادارات دولتی و بخش خصوصی بتوانیم شهرستان گردشگرپذیر سنندج را آن‌گونه که شایسته است معرفی و میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

مجیدی در پایان با اشاره به بازدید نظارتی بر عملکرد اماکن اقامتی و گردشگری سنندج در این ایام یادآور شد: در این بازدیدها مواردی همچون نرخ‌نامه‌ها، بهداشت محیط کار، بهداشت نمازخانه‌ها، کیفیت خدمات، نظافت واحدها، رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha