برگزاری ماراتن آموزشی و مهارتی تولید نرم‌افزار بازی
کد خبر: 4135463
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

برگزاری ماراتن آموزشی و مهارتی تولید نرم‌افزار بازی

مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) از برگزاری ماراتن آموزشی و مهارتی بهاران در قالب تولید نرم‌افزار بازی خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)؛ حامد صالحی، مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) از برگزاری ماراتن آموزشی و مهارتی بهاران (تولید نرم‌افزار بازی) خبر داد.

صالحی گفت: این ماراتن آموزشی ـ رقابتی «تولید بازی بهاران» توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و شبکه شتاب با موضوعات «امید و انتظار و زیبایی‌های ظهور و ...» برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این ماراتن بعد ازگذراندن آموزش‌ها جهت تولید و ساخت بازی رایانه‌ای و تلفن همراه، در یک رقابت اقدام به ساخت نمونه بازی خواهند کرد و از افراد برگزیده تقدیر خواهد شد.

صالحی با اشاره به جوایز این ماراتن گفت: جایزه نفر اول ۴ میلیون تومان، نفر دوم ۲ میلیون تومان، نفر سوم ۱ میلیون تومان و نفر چهارم تا دوازدهم هر نفر 500هزار تومان است. شرکت در ماراتن برای عموم آزاد است و هزینه ثبت‌نام برای هر نفر 30 هزار تومان است.

مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اشاره به مهلت ثبت‌نام در این ماراتن گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام ۱۵ اردیبهشت است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی Shetab.info مراجعه فرمایند. در صورت باز نکردن نشانی فوق، گزینه advance و سپس گزینه Proceed to shetab.info (unsafe) را کلیک کنند.

انتهای پیام
captcha