رونمایی از کتاب صوتی انگلیسی «شهید الکرخ» در همدان
کد خبر: 4135301
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

رونمایی از کتاب صوتی انگلیسی «شهید الکرخ» در همدان

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از برگزاری آیین رونمایی از اولین کتاب صوتی استان همدان به زبان انگلیسی خبر داد.

کتاب شهید الکرخمحمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: امروز ۳۰ فروردین ماه، اولین کتاب صوتی حوزه دفاع مقدس به زبان انگلیسی رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: این کتاب با عنوان «شهید الکرخ»، مستند روایی زندگی آزاده شهید احمد روستایی بوده که به قلم لیلا گودرزیان فرد به رشته تحریر درآمده است. این برنامه امروز ۳۰ فروردین ماه با حضور مسئولین ارشد استان، در صدا و سیمای مرکز همدان برگزار می‌شود.

برخوردار همچنین از رونمایی آرم نشان برنامه ادبیات پایداری در این مراسم خبر داد وگفت: این برنامه یک برنامه رادیویی بوده که به معرفی کتاب، نویسندگان، پیشکسوتان، کتاب های صوتی و... میپردازد که به صورت هفتگی و زنده از شبکه رادیویی همدان پخش می‌شود‌.

یادآور می‌شود؛ شهید احمد روستایی متولد فروردین ماه سال ۱۳۴۲، در سن ۱۸ سالگی به عنوان بسیجی به جبهه‌های جنگ اعزام شد و در سال ۱۳۶۰ در ارتفاعات تورک در منطقه گیلان غرب و در عملیات مطلع الفجر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha