استکبار جهانی پیام اتحاد مسلمانان را درک کند
کد خبر: 4133926
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

استکبار جهانی پیام اتحاد مسلمانان را درک کند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری خطاب به استکبار جهانی تأکید کرد: امروز اتحاد و به‌هم پیوستگی مسلمانان را مشاهده می‌کنید این پیام را درک کنید در غیر اینصورت به زودی پشیمانی دامن شما را خواهد گرفت.

راهپیمایی  روز قدس

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس امروز ۲۵ فروردین‌ماه همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور مردم و مسئولان چهارمحال‌وبختیاری در جای‌جای استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران گفت: امروز ما قدس دیگری را شاهد هستیم و مردم بصیر، هوشیار و مؤمن و مقاوم را می‌بینیم که به هم پیوسته و مستحکم و با اراده به صحنه آمده‌اند تا اهداف نورانی اسلام را ان‌شاءالله جهانی کنند.

وی ادامه داد: پیام این مردم به استکبار جهانی آن است که شما رو به پایان هستید زیرا امروز امت‌ها به هم پیوسته هستند و در مسیر آزادی خودشان دست به دست هم داده‌اند تا شر استکبار و شر صهیونیست و شر ظلم و ستم را از سر خودشان کم کنند. این به هم پیوستگی مردم را به وضوح در ایران اسلامی و سراسر جهان و در هر منطقه‌ای که مقاومت در آن جا شکل گرفته است، خوب مشاهده کنید.

نکونام خطاب به استکبار جهانی تأکید کرد: امروز شما به هر کجا نگاه کنید اتحاد و به‌هم پیوستگی مسلمانان را مشاهده می‌کنید بنابراین پیام مردم را درک کنید در غیر اینصورت به زودی پشیمانی دامن شما را خواهد گرفت.

وی بیان کرد: امروز دیگر آن مسئله تک‌قطبی و تک‌قدرتی و حرف اول را یک جای خاص زدن گذشته و ایران اسلامی راهی را پیش پای بشریت گذاشته است که با نورانیت ادامه پیدا می‌کند و إن‌شاءالله عدل جهانی را شاهد خواهیم بود.

تزلزل بیش از پیش رژیم صهیونیستی

همچنین غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری در این مراسم با اشاره به اینکه مردم هوشمند چهارمحال و بختیاری یک‌بار دیگر با حضور پرشور خود حماسه آفریدند، اظهار کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی جنایات خود را علیه مردم فلسطین افزایش داده است، اما تأکیدات مقام معظم رهبری و ابتکار امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان موجب شد تا مردم یکبار دیگر بر علیه ظلم بخروشند.

حیدری گفت: مردم ولایتمدار استان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و امروز شاهد حضور حماسی مردم استان بودیم.

وی تأکيد کرد: رژیم غاصب صهیونیستی امروز بیش‌تر از گذشته متزلزل شده‌ است و این حضور و خروش مردم در دفاع از مردم مظلوم فلسطین عمر این رژیم را کم خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha