پیگیر مطالبات خانواده شهدا در حوزه عفاف و حجاب هستیم
کد خبر: 4133534
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
استاندار گلستان:

پیگیر مطالبات خانواده شهدا در حوزه عفاف و حجاب هستیم

زنگانه با اشاره به جایگاه خانواده شهدا و ایثارگران در جامعه گفت: ارائه خدمت به کاشفان حجاب در دستگاه‌ها ممنوع است و حراستها به طور جدی پیگیر این مطالبه خانواده شهدا و مومنین هستند.

زنگانه استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان علی محمد زنگانه استاندار گلستان در نشست صمیمی با خانواده شهدای مدافع حرم استان که روزگذشته، ۲۲فروردین در استانداری گلستان برگزارشد، گفت: از اینکه در خدمت شما و در محفل شهدا هستم، خدا را شاکریم و اگر در انجام وظایف خود دچار نقصان هستیم، از شهدا عذرخواهی می‌کنیم.

استاندار گلستان گفت: از شما خانواده معزز شهدا برای رفع چالش‌ها و مباحث اقتصادی کشور که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، می‌خواهیم دعا کنید.

زنگانه تصریح کرد: شما خانواده معزز شهدا اسوه و الگوی در جامعه هستید و امیدوارم به برکت خون شهدا در دستیابی به اهداف توسعه استان، موفق باشیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم با هوشیاری مومنین توطئه مقابله با حجاب و عفاف را دفع کنیم، گفت: طی دستورالعمل ۱۷ بندی از سوی وزارت کشور، نقش و وظیفه مندی همه بخش‌ها و دستگاه‌ها مشخص شده که با قوت و قدرت اجرا خواهد شد و امیدواریم شاهد اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی باشیم.

وی گفت: ارائه خدمت به کاشفان حجاب در دستگاه‌ها ممنوع است و حراستها به طور جدی پیگیر این مطالبه خانواده شهدا و مومنین هستند.

 

انتهای پیام
captcha