مساجد؛ محور اصلی برگزاری مهرواره محله همدل
کد خبر: 4132948
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

مساجد؛ محور اصلی برگزاری مهرواره محله همدل

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌دره گفت: مهرواره محله همدل با محوریت مساجد در خرم‌دره برگزار می‌شود.

مهرواره محله همدل

حجت‌الاسلام فرشید ملکی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌دره، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به تشکیل ستاد عملیات مهرواره محله همدل در خرم‌دره، اظهار کرد: مهرواره محله همدل یک عملیات میدانی برای گره‌گشایی و حل مسائل و مشکلات مردم و ایجاد امید در بین آحاد مردم با همدلی اهالی محلات و با محوریت مساجد است.

وی با بیان اینکه این مهرواره در خرم‌دره از نیمه شعبان آغاز و تا عید غدیر ادامه خواهد داشت، گفت: از زمان برگزاری مهرواره محله همدل شهرستان خرم‌دره به ۲۲ منطقه با محوریت مساجد تقسیم شده است و در مهرواره محله همدل ۲ امید است با همراهی و همکاری سایر نهادها این مناطق در راستای حل مسائل محلات قوت بگیرند.

این مسئول با اشاره به این که باید به دنبال حل مسئله مردم باشیم، تصریح کرد: طرح محله همدل در واقع دنبال شناسایی آسیب‌های موجود در محلات است تا از این طریق نیازها و نیازمندان محله را شناسایی و برای رفع نیازهای آن ها اقداماتی انجام دهند.

ملکی با توضیح اینکه در گام اول شناسایی کنشگران و فعالان فرهنگی و اجتماعی محلات و ایجاد جریان مردمی در راستای جهاد تبیین و نشر خوبی‌ها را از جمله اهداف این مهرواره است، خاطرنشان کرد: برای شروع شرکت در این طرح علاقمندان می‌توانند لبیک را به شماره  500096500 پیامک کنند.

انتهای پیام
captcha