۶هزار مسافر نوروزی از اماکن متبرکه سیستان و بلوچستان بازدید کردند
کد خبر: 4131852
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

۶هزار مسافر نوروزی از اماکن متبرکه سیستان و بلوچستان بازدید کردند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌ از ۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی در بازه زمانی ۲۵ اسفند پارسال تاکنون از بقاع متبرکه این استان دیدن کردند.

بازدید مسافران نوروزی از اماکن متبرکهبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امورخیریه استان، حجت‌الاسلام محسن مومنی‌مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، گفت: با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، طرح ضیافت الهی از سوم فروردین ماه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه آغاز شده است.
 
وی ادامه داد: برنامه‌های مختلفی در طرح ضیافت الهی اجرا می‌شود که برخی از آن‌ها با طرح آرامش بهاری یکسان بوده و برخی دیگر ویژه این ماه مبارک است که می‌توان به سفره اطعام ساده در ۱۳ بقعه متبرکه استان و خواندن ادعیه این ماه عزیز اشاره کرد و امیدواریم با اجرای طرح ویژه ضیافت الهی در بهار قرآن شاهد تقویت فضای معنوی در بین روزه‌داران باشیم.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: خدمات رفاهی، بهداشتی، خیمه‌های معرفت، مشاوره خانواده، مشاوره کودک، غرفه‌های پرسش و پاسخ و برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه استان در طرح آرامش بهاری به زائران داده شد که یکی از این برنامه‌ها اجرای آئین تحویل سال بود.
 
حجت‌الاسلام محسن مومنی‌مقدم با بیان اینکه بقاع متبرکه از جمله اماکنی هستند که در طول سال تعطیلی ندارند، افزود: همزمان با نوروز یک‌هزار و ۷۰۰ نفر از خدمت اِسکان موقت شب بقاع متبرکه در استان استفاده کرده‌اند.
 
وی در ادامه گفت: بیش‌ از ۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی در بازه زمانی ۲۵ اسفند پارسال تاکنون از بقاع متبرکه این استان دیدن کردند.
انتهای پیام
captcha