جزءخوانی قرآن کریم در ۵ بقعه متبرکه بندرانزلی برگزار می‌شود
کد خبر: 4131585
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

جزءخوانی قرآن کریم در ۵ بقعه متبرکه بندرانزلی برگزار می‌شود

کارشناس فرهنگی و قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه بندرانزلی از برگزاری جزءخوانی قرآن کریم در قالب طرح ضیافت طی ماه مبارک رمضان در 5 بقعه متبرکه این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام بازدار کارشناس فرهنگی اوقاف بندر انزلی

مهدی بازدار، کارشناس فرهنگی و قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه بندرانزلی در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ویژه‌برنامه ضیافت الهی پنج بقعه متبرکه این شهرستان میزبان طرح جزءخوانی قرآن کریم هستند؛ این بقاع شامل بی بی حوریه، بقعه آقا سیدمحمد نجفی، امامزاده صالح(ع) غازیان، امامزاده ابراهیم(ع) سنگاچین و همچنین چاه نذرگاه صاحب الزمان(عج) هستند.

وی با بیان اینکه شرکت در این ویژه‌برنامه‌ها برای عموم آزاد است، افزود: بقاع متبرکه در هر منطقه پتانسیل خوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی هستند و با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان بهار قرآن است اجرای طرح جزءخوانی قرآن کریم نیز در همین راستا انجام می‌گیرد.

کارشناس فرهنگی و قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرانزلی گفت: اجرای برنامه‌های قرآنی در طول سال مورد توجه قرار دارد زیرا قرآن برنامه زندگی است و نباید لحظه‌ای از آن غفلت کرد. سال گذشته سه کرسی تلاوت به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان با همکاری مؤسسه خانه قرآن انزلی با حضور قاریان مطرح برگزار شد، برگزاری کرسی‌های تلاوت در سال‌جاری نیز در دستورکار قرار دارند.

بازدار از توزیع بیش از سه‌هزار و 200 بسته معیشتی به همت خیرین و هيئت امنای امامزادگان بندرانزلی خبر داد و گفت: این بسته‌ها با حفظ کرامت اسلامی و انسانی بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha