مهرواره «محله همدل» در کردستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4131460
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

مهرواره «محله همدل» در کردستان اجرا می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری مهرواره «محله همدل» همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح استان کردستان خبر داد و گفت: رسانه‌های استان کردستان با تولیید محتوا می‌توانند در نشر خوبی‌ها در سطح جامعه مؤثر باشند.

برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، 15 فروردین در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان کردستان با موضوع «مهرواره محله همدل» و برنامه‌های اجرایی ماه مبارک رمضان گفت: ما در تلاشیم تا در استان کردستان بتوانیم یک جبهه رسانه‌ای قوی برای ترویج نشر خوبی‌ها در جامعه تشکیل دهیم.

وی با اشاره به نقش اثرگذار رسانه‌های گروهی در تنویر افکار عمومی افزود: رسانه استان کردستان با تولید محتوا می‌توانند در نشر خوبی‌ها که هدف اصلی مهرواره محله همدل می‌باشد، نقش مؤثری داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: در شرایط کنونی جامعه و تبلیغات سوء دشمنان گروهی در تلاشند تا با سیاه‌نمایی تمام مسائل را منفی جلوه دهند اما مردم کشورمان با همدلی، وحدت و در کنار هم قرار گرفتن همواره یاریگر نیازمندان و مستمندان بوه‌اند.

وی با اشاره به اینکه هیچ کار و اقدامی بدون حضور مردم موفق نخواهد بود، ادامه داد: در این راستا مهرواره «محله همدل» با هدف تقویت و تحکیم پیوندهای اجتماعی، گره‌گشایی از مشکلات مردم و نشر خوبی‌ها به همت سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور اجرایی شده است.

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: ما منکر مشکلات موجود در سطح جامعه نیستم اما در کنار این مشکلات مردم دلسوز و همیشه در صحنه کشور و بالطبع آن استان کردستان در یاری رساندن به نیازمندان همواره پیشقدم بوده‌اند که این اقدامات اثرگذاری مردم در راستای نشر خوبی‌ها در جامعه باید بیشتر ترویج یابد.

وی با اشاره به راه‌اندازی پویش «مردمِ ماه» به عنوان یکی دیگر از طرح‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: پویش مردمِ ماه با شعار، «مردمِ ماه را به هم نشان دهیم» در ماه رمضان امسال با این هدف شروع به کار کرد که در این پویش مردم افرادی را که کار خیری انجام داده‌اند، معرفی می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: این پویش با هدف امید آفرینی و توصیه و تشویق به کار خیر در ماه مبارک رمضان شروع به کار کرد که در این بخش نیازمند همکاری و مساعد رسانه‌ها هم در زمینه ترویج و نشر خوبی‌ها و هم معرفی افراد خیر معرفی شده در این دو طرح هستیم.

یادآور می‌شود؛ در ادامه این نشست رسانه‌های گروهی استان کردستان نظرات و پیشنهادات خود را برای اجرای هرچه بهتر این طرح در استان مطرح کردند.

انتهای پیام
captcha