برپایی نمایشگاه «بهار در بهار» در حرم بانوی کرامت
کد خبر: 4130454
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

برپایی نمایشگاه «بهار در بهار» در حرم بانوی کرامت

خادمان امور فرهنگی خواهران حرم مطهر بانوی کرامت با برپایی نمایشگاه «بهار در بهار» تا پایان ماه مبارک رمضان از بانوان و دختران نوجوان در صحن پیامبر اعظم(ص) میزبانی می‌کنند.

نمایشگاه بهار در بهار

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه(س)، به همت امور فرهنگی خواهران حرم مطهر بانوی کرامت، نمایشگاه ویژه بانوان و دختران نوجوان از ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان در صحن پیامبر اعظم (ص) برپا است.

از غرفه‌های این نمایشگاه، غرفه کافه کتاب با فضای سنتی است که به معرفی و فروش کتاب، نقد و بررسی کتاب و مطالعه کتاب می‌پردازد؛ به علاوه در این غرفه هر روز ده کتاب به قید قرعه به افرادی که در پویش‌ها شرکت کردند، اهدا می‌شود

غرفه جمعیت و فرزندآوری یکی دیگر از غرفه‌های نمایشگاه است که با دو موضوع حیات جنین و تبلیغ فرزندآوری، به شبهات موجود که باعث ممانعت فرزندآوری می‌شود پاسخ داده و هم‌چنین احکام فقهی سقط جنین را بیان می‌کند.

غرفه دیگر، غرفه حجاب‌آرا است. در این غرفه به صورت کاملاً رایگان با هدف ترویج فرهنگ حجاب و حیا فاطمی، برای مراجعین چادر دوخته می‌شود، هم‌چنین در همه غرفه‌ها هدایایی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

رواق نوجوان نیز در این نمایشگاه برنامه‌ دارد که صفحه هیجان(میز بازی‌های فکری با محوریت قرآن)، دخترانه (میز آموزش هنری) و بشنو از من (باجه صوتی تصویری محتوای معارفی) از این برنامه‌هاست.

هم‌چنین برنامه یه روز خوب یه حس خوب ویژه اردوی مدارس در ماه مبارک رمضان شامل باران رحمت (زیارت‌نامه‌خوانی و تبیین جایگاه حضرت در ایوان آینه)، معصومانه (آشنایی با رواق دختران نوجوان) و اقیانوس رحمت (حلقه قرائت قرآن و ارائه محتوای بانوان قرآنی) برنامه‌ دیگر رواق نوجوان در نمایشگاه است.

یادآور می‌شود، نمایشگاه‌های بهار در بهار در بخش‌های مختلف بانوان، قرآن و عمومی به صورت جداگانه در صحن پیامبر اعظم(ص) برپا شده است

انتهای پیام
captcha