دیدار مسئولان اردبیلی با خانواده شهدا
کد خبر: 4130287
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

دیدار مسئولان اردبیلی با خانواده شهدا

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل و شهردار اردبیل، با والدین بسیجی شهید «نقی نادعلی اوغلی» دیدار کردند.

دیدار مسئولان اردبیلی با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، هشتم فروردین‌ماه، در دیدار با خانواده شهید «نقی نادعلی اوغلی» ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی مادر شهید، والدین شهدا را منابع ارزشمند و الگوهای زنده تربیت دینی و انقلابی دانست.

وی گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا برای خادمین مردم روحیه‌بخش و در تحکیم اراده آنان در خدمت به مردم مؤثر است و باید یاد و خاطره شهدای والامقام همیشه گرامی نگه داشته شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ادامه داد: هر آنچه داریم مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم که با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس بزرگ ایثار و شحاعت را در جامعه رقم زدند.

گفتنی است؛ «نقی نادعلی اوغلی» فرزند «سرخای» دهم بهمن سال ۱۳۴۴ در شهرستان اردبیل به دنیا آمد و وی بعد از اخذ دیپلم، به‌عنوان بسیجی به جبهه اعزام شد و در پانزدهم بهمن سال ۱۳۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نایل آمد و پیکر پاک وی در گلزار شهدای علی آباد اردبیل آرام گرفت.

انتهای پیام
captcha