ثبت‌نام پذیرش دوره دکتری المصطفی آغاز می‌شود
کد خبر: 4129988
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

ثبت‌نام پذیرش دوره دکتری المصطفی آغاز می‌شود

معاون آموزش جامعةالمصطفی از آغاز ثبت‌نام دوره دکتری المصطفی برای داوطبان ایرانی و غیرایرانی در اردیبهشت ماه خبر داد.

سیدحمید جزایری، معاون آموزش جامعةالمصطفی العالمیه

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید جزایری، معاون آموزش جامعةالمصطفی العالمیه، امروز یکشنبه 6 فروردین با اشاره به فراهم شدن ثبت‌نام دوره دکتری المصطفی(تکمیل ظرفیت) اظهار کرد: جامعةالمصطفی العالمیه از میان برادران و خواهران غیر ایرانی و ایرانی جهت تحصیل در دوره دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۲ از طریق برگزاری آزمون کتبی حضوری- الکترونیکی و مصاحبه تخصصی، دانش‌پژوه می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه این آزمون در ۱۱ حوزه امتحانی در داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود، افزود: این آزمون در حوزه‌های آزمونی قم، خراسان، اصفهان، گلستان، تهران و البرز، عراق، لبنان و اندونزی، مالزی، سنگاپور در حوزه‌های دانشی مشخص شده برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام جزایری ادامه داد: «تفسیر و علوم قرآن»، «فلسفه و کلام»، «حقوق»، «فقه و اصول»، «فقه مقارن»، «علوم حدیث»، «مطالعات اسلامی»، «اقتصاد و مدیریت»، «تاریخ وسیره»، «تاریخ تمدن»، «اخلاق»، «عرفان»، «قرآن و علوم»، «فقه و خانواده»، «فقه و تربیتی»، «فقه قضایی»، «فقه و معارف»، «فقه، کلام، فلسفه»، «فقه و تاریخ اسلام» حوزه‌های دانشی دوره دکتری این دوره را به خود اختصاص داده‌اند.

وی بیان کرد: داوطلبان پس از انتخاب حوزه دانشی و ثبت نام قطعی خود، جهت دریافت عناوین منابع مصاحبه علمی-تخصصی می‌بایست به گروه‌های علمی، در مجتمع‌های مربوطه مراجعه کنند.

معاون آموزشی جامعةالمصطفی تأکید کرد: ثبت نام فقط از طریق سامانه سنجش و پذیرش المصطفی به نشانی http://rsampa.miu.ac.ir(بخش آزمون‌ها) صورت می‌گیرد و مهلت ثبت نام داوطلبان داخل ایران از تاریخ ۹ اردیبهشت تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ و برای داوطلبان خارج از کشور از تاریخ ۱۹ تا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ خواهد بود.

وی گفت: زمان برگزاری آزمون کتبی داخل و خارج از ایران روز پنج شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ است و از پذیرفته شدگان در نیمه دوم خرداد ماه جهت حضور در مصاحبه تخصصی دعوت می‌شود.

انتهای پیام
captcha