اجرای طرح «مهرواره محله همدل» در البرز
کد خبر: 4129056
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

اجرای طرح «مهرواره محله همدل» در البرز

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از اجرای «مهرواره محله همدل» در این استان خبر داد و گفت: اجرای این طرح موجب آشنایی بیشتر ما با ظرفیت‌های میدانی در استان و حل مشکلات می‌شود.

جواد ملازاده رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح «مهرواره محله همدل» طی ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد و گفت: این طرح برای نشر خوبی‌ها در استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح با هدف تقویت پیوند‌های اجتماعی و تأکید مقام معظم رهبری بر به میدان آمدن مردم در حل مسائل و مشکلات از مقیاس محله تا عرصه‌های بزرگتر است و به همین دلیل مؤسسات و مراکز قرآنی باید پای کار بیایند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز گفت: محله همدل، موجب آشنایی بیشتر ما با ظرفیت‌های میدانی در استان و حل مشکلات می‌شود و رصد میدانی مجموعه‌های قرآنی در قالب این برنامه از دیگر اهداف ماست.

این مسئول با بیان اینکه در این برنامه فعال‌کردن بیشتر مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن و فعالیت در حوزه جهاد امید و امیدآفرینی را پیگیری می‌کنیم، گفت: اوج فعالیت مراکز قرآنی باید در ماه مبارک رمضان باشد بر این اساس در سال آینده بیشترین تمرکز برنامه‌های این اداره با رویکرد جهاد تبیین است.

انتهای پیام
captcha