کارهای فرهنگی با پیوست اقتصادی انجام شود
کد خبر: 4128678
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

کارهای فرهنگی با پیوست اقتصادی انجام شود

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری البرز گفت: در حال حاضر کار فرهنگی صرف، قطعاً راهگشا نخواهد بود و به‌شدت ضرورت پیوست خدمات اجتماعی و اقتصادی احساس می‌شود که باید مدنظر بانیان فرهنگی قرار گیرد.

معصومه آقایی، مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری البرز

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، معصومه آقایی، مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری البرز، صبح جمعه، 26 اسفند در بازدید از یک مؤسسه فرهنگی مذهبی این استان، اظهار کرد: در این مؤسسه شاهد فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بودیم که می‌تواند مدل خوبی برای هیئت‌ها و حسینه‌ها و مؤسسات باشد.

وی گفت: بخشی از این مؤسسه به سبک زندگی اسلامی و آموزش و اصلاح تغذیه می‌پردازد که در زندگی امروز باتوجه به تهدیدات غذایی و سلامت، به‌شدت ضرورت دارد.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری البرز تصریح کرد: در بخشی دیگر به تولیدات هنری و چوبی و معرق و …با کاربری‌های تزئینی و اداری پرداخته شده است که صفر تا صد تولید از مواد خام تا خلق اثر هنریِ قابل ارائه در بازار، یکجا انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بخشی دیگر کارگاه گل سازی فعالیت دارد که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۳۰۰ بانوی سرپرست خانوار را تحت پوشش و مشغول به کار کرده است که قابلیت افزایش نیرو دارد.

این مسئول گفت: در حال حاضر کار فرهنگی صرف، قطعاً راهگشا نخواهد بود و به‌شدت ضرورت پیوست خدمات اجتماعی و اقتصادی احساس می‌شود که باید مدنظر بانیان فرهنگی قرار گیرد.

آقایی تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر اثرگذاری مدیران مردمی و پیشران میانی، می‌توان از مؤسسات و هیات به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بسترها در این زمینه نام برد.

انتهای پیام
captcha