دیدار جمعی از جامعه قرآنی با خانواده شهید داوود عابدی
کد خبر: 4128521
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

دیدار جمعی از جامعه قرآنی با خانواده شهید داوود عابدی

جمعی از اساتید و قاریان قرآن، چهارشنبه 24 اسفندماه، با خانواده شهید داوود عابدی دیدار کردند.

دیدار جمعی از جامعه قرآنی با خانواده شهید داوود عابدیبه گزارش ایکنا، در ادامه دیدارهای هفتگی جامعه قرآنی، در بیست و هفتمین دیدار جمعی از اساتید و قاریان قرآن، چهارشنبه 24 اسفندماه، با خانواده شهید داوود عابدی دیدار داشتند.

در این دیدار رحیم قربانی، مسئول سازمان قرآن و عترت بسیج تهران به همراه اساتید و پیشکسوتان جامعه قرآنی حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه و پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، مسئول سازمان قرآن و عترت تهران به گزارش عملکرد این سازمان در سال جاری پرداخت.

در ابتدای این جلسه، عبدالمجید جعفرزاده، از اساتید قرآنی اظهار کرد: شهدا به گردن ما حق زیادی دارند و تا ابد باب الحوائج ما خواهند بود.

وی افزود: به قول شهید قاسم سلیمانی، شهدا، شهید گونه زندگی می‌کنند. به تعبیر رهبری، ما باید وصیت‌نامه شهدا را بخوانیم و آن را عمل کنیم.

همچنین در ادامه این جلسه منصور آقامحمدی ضمن بیان خاطراتی از منطقه هورالعظیم و عملیات بدر، یاد و خاطره شهید همت را گرامی داشت و یادآور شد که این شهید قبل از شهادت به مادر خود گفته بود من بی‌سر برمی‌گردم و همین اتفاق در زمان شهادت ایشان افتاد.

همسر شهید در پایان اظهار کرد: من فقط سه سال با ایشان زندگی کردم، ولی در طول این سال‌ها مکرر به طرق مختلف ما را یاری کرد، به طوری که حضور ایشان را در طول حیات خود کامل حس می‌کردم.

وی افزود: شهید عابدی کلاس قرآن داشت و هیئتی را بنا کرد که تا امروز پابرجاست. همیشه از خدا خواستم که در این مسیر ثابت قدم باشیم. همسرم با محمود ژولیده ارتباط زیادی داشت. با یکدیگر قرار گذاشتند که هیئتی را بنا کنند که تداخل زمانی با هیئات محلی نداشته باشد. روز یکشنبه را جهت تأسیس این بنا به نام هیئت محبان المرتضی انتخاب می‌کنند که امسال 39 سال از تأسیس این مکان گذشته است و همچنان به صورت مداوم فعالیت می‌کند.

در پایان لوح تقدیری با امضای فرمانده سپاه تهران به این خانواده اهدا شد و عکس یادگاری با خانواده شهید، پایان‌بخش این دیدار بود.

انتهای پیام
captcha